Kisses Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Hei! I dag fikk jeg tilbud om frivillig akutt innleggelse. Men så takket jeg nei. Men så har jeg i ettertid tenkt på om det var veldig dumt? Er det dumt å si nei hvis man får spørsmål om det? Synes bare det høres så slitsomt ut, og jeg er ikke den som har lyst til å være på "leir" med andre ukjente folk. Og jeg har masse issues når det kommer til spising, så jeg ville sikkert spydd av mesteparten av maten der. Også har jeg husdyr. Også vil jeg ikke at familie og sånt skal få vite om det. Så det ble på en måte enklere å bare være hjemme for seg selv. Men lurer på om det er dumt å ikke følge slike råd. Men vil jo tro at hvis de mente det var kritisk nok, så hadde det blitt tvang...? 0 Siter
Kisses Skrevet 1. februar 2013 Forfatter Skrevet 1. februar 2013 Glemte å spørre: Hvor lenge må man være der i så fall? 0 Siter
Gjest ingen ting å trakte etter Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Å bli lagt inn er virkelig ikke noe å trakte etter. Jeg synes det var klokt av deg å takke nei når det var mange ting som talte i mot. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.