Gjest [email protected] Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Hei, først må jeg si at jeg alltid har vært en oppegående kar, men for ett år siden tok jeg gastrisk bypass (slanke operasjon) og alt har gått bra, men for ca 3 månder siden, sluttet jeg plutselig å gå i postkassen og hente posten, sluttet å gå på nettbank å betale regninger, tar ikke telefonen på nummer jeg ikke kjenner.. alt er bare blitt kaos.. gikk til fastlegen og fortalte om dette, og da fikk jeg kjeft i stedet for hjelp, men tror nokk han kontaktet psykolog, for jeg fikk oppringing fra fastlegen der han sa at jeg måtte møte hos psykologen der oda, har nu vært hoss han 2 ganger, men føler at ikke dette hjelper.. går på sobril.. men det hjelper ikke.. er det noen råd..?? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jeg er motsatt. Åpner post betaler regninger med en gang. Kreditt-gjeld har jeg ikke. Grunnen: får mer angst av ikke betalte regninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.