Gå til innhold

Nettdating og sider - Twoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest har aldri prøvd

Billigere enn andre datingsider. Det var her jeg traff min nåværende kjæreste :-)

Men jeg har ikke fått noen betalingsinfo.. ser at det er ting å betale om du vil være anonym surfer osv...

Har laget en profil og har fått endel henvendelser..

så gøy at du fant din nåværende kjæreste der !! min mor advarer meg og sier " Å,, dette kan være farlig " Må jo bare le litt..

Gjest Psyk av alt

Men jeg har ikke fått noen betalingsinfo.. ser at det er ting å betale om du vil være anonym surfer osv...

så gøy at du fant din nåværende kjæreste der !! min mor advarer meg og sier " Å,, dette kan være farlig " Må jo bare le litt..

Jeg tror du må begynne å betale hvis du vil svare på henvendelser og sende forespørsler til andre.

Dette er ingenting å være redd for, men det er lurt å forholde seg til noen forhåndsregler.

Vær forsiktig med å gi ut tlf nr og mailadresse.

Ved et evt møte, ikke inviter ham hjem til deg og møt han heller ikke hjemme hos ham.

Velg en nøytral plass. Det kan også være lurt å avtale på forhånd hvor lenge møtet skal være :-)

Det er jo mye rart der ute, ingen tvil om det, men om du tar noen forholdsregler så går det fint. :o)

Den tiden jeg datet hadde jeg noen regler:

- ikke gi ut helt navn, adresse og telefonnummer før dere har blitt mer kjent

- det første møtet foregikk alltid på et offentlig sted som en kafe eller uformell restaurant der det var andre mennesker

- jeg lot alltid minst en venninne vite hvor jeg var, hvem jeg møtte, hans navn og telefonnummer og vi avtalte at hun skulle ringe meg om hun ikke hørte noe innen et bestemt klokkeslett om kvelden. Jeg fikk heldigvis aldri bruk for hjelp da. :o)

Jeg kjenner flere som har funnet kjærligheten via nettet, men selv inkludert. :o) Lykke til!

Annonse

Gjest Aldri prøvd før

Det er jo mye rart der ute, ingen tvil om det, men om du tar noen forholdsregler så går det fint. :o)

Den tiden jeg datet hadde jeg noen regler:

- ikke gi ut helt navn, adresse og telefonnummer før dere har blitt mer kjent

- det første møtet foregikk alltid på et offentlig sted som en kafe eller uformell restaurant der det var andre mennesker

- jeg lot alltid minst en venninne vite hvor jeg var, hvem jeg møtte, hans navn og telefonnummer og vi avtalte at hun skulle ringe meg om hun ikke hørte noe innen et bestemt klokkeslett om kvelden. Jeg fikk heldigvis aldri bruk for hjelp da. :o)

Jeg kjenner flere som har funnet kjærligheten via nettet, men selv inkludert. :o) Lykke til!

Takk Lillemus for mange gode råd :-)

Gjest Har aldri prøvd

Jeg tror du må begynne å betale hvis du vil svare på henvendelser og sende forespørsler til andre.

Dette er ingenting å være redd for, men det er lurt å forholde seg til noen forhåndsregler.

Vær forsiktig med å gi ut tlf nr og mailadresse.

Ved et evt møte, ikke inviter ham hjem til deg og møt han heller ikke hjemme hos ham.

Velg en nøytral plass. Det kan også være lurt å avtale på forhånd hvor lenge møtet skal være :-)

Takk :-)

For meg er det ikke aktuelt ennå å date, men å chatte en god stund først... Har fått mange spørsmål bare på et par dager om å treffes, og en slibrig henvendelse.. Det er bare å overse....

Gjest Psyk av alt

Takk :-)

For meg er det ikke aktuelt ennå å date, men å chatte en god stund først... Har fått mange spørsmål bare på et par dager om å treffes, og en slibrig henvendelse.. Det er bare å overse....

Det er en funksjon hvor du kan blokkere personer som er plagsomme.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...