Olav Femte Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Ensom. Men var på posten å hentet Nokia 8850 fra 2000. Dette var en så dyr den gangen - at de med meget god økonomi kunne eie en slik. De var tøffe. Kjøpte den på Finn for 400 kr. Ubrukt! Som den kom rett fra fabrikken. Men så ensom jeg er. Fredag - egentlig lyst til å legge meg...ha en og helg mine venner. Samler på sjeldene mobiler. 0 Siter
Gjest wai Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Bra du var fornøyd med mobilen, og håper du har en ok kveld 0 Siter
Gjest Fleskepølsa Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Nokia var enestående best før smarttelefonene kom ja. Har hatt flere Nokia, og det var kjempetelefoner. Ha en god kveld du også, min venn. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 1. februar 2013 Skrevet 1. februar 2013 Gratulerer med ny mobil og sov godt 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jeg samler også på gamle mobiltelefoner, men synes det er mest fasinerende meg gamle NMT og til og med OLT telefoner. Det er de to mobilnettene som var før GSM. Spennende! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.