Gå til innhold

Forslag til bøker ønskes

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''62 bøker???!!!!

Imponerende :-)''

I fjor leste jeg 133 bøker. Jeg leser veldig raskt - noen av oss gjør det. Ikke alltid en fordel.

Å hjelpes....

Men jeg skjønner bare ikke når dere får tid til det...? Du har vel både jobb og familie, ikke sant? Husker ikke hvor gamle barn du har, men her i huset er det ikke ro før i halv elleve tida, og da må jeg jo dol'e litt og ordne litt tøy... Har ikke ro til å lese når ungene flakser urndt og det er masser av aktiviteter som skal organiseres. Holder på med den ene boka du anbefalte for noen dager siden, men nå er det sikkert en uke siden jeg har lest noe.... :-(

Jeg vil anbefale deg bokelskere.no

Der kan du få masse, masse tips av bokelskere, og dessuten kan du lage deg din egen profil med bokhyller (oversikt) over alle bøkene du har lest og ønske å lese....

Har vært fast der i flere år. :-)

Annonse

Å hjelpes....

Men jeg skjønner bare ikke når dere får tid til det...? Du har vel både jobb og familie, ikke sant? Husker ikke hvor gamle barn du har, men her i huset er det ikke ro før i halv elleve tida, og da må jeg jo dol'e litt og ordne litt tøy... Har ikke ro til å lese når ungene flakser urndt og det er masser av aktiviteter som skal organiseres. Holder på med den ene boka du anbefalte for noen dager siden, men nå er det sikkert en uke siden jeg har lest noe.... :-(

Ja, jeg har to barn (på alder med dine), jobb, deltidsstudier hund og ymse tillitsverv. Men jeg leser som sagt veldig, veldig fort. Og jeg har et lavt ambisjonsnivå på husarbeidsfronten. ;)

''62 bøker???!!!!

Imponerende :-)''

I fjor leste jeg 133 bøker. Jeg leser veldig raskt - noen av oss gjør det. Ikke alltid en fordel.

''I fjor leste jeg 133 bøker. Jeg leser veldig raskt - noen av oss gjør det. Ikke alltid en fordel.''

teller du?

Jeg leser også mye og fort. Ulempen er at jeg ofte leser for fort. Og bokhyllene blir fulle. -men jeg teller ikke antall bøker.

''I fjor leste jeg 133 bøker. Jeg leser veldig raskt - noen av oss gjør det. Ikke alltid en fordel.''

teller du?

Jeg leser også mye og fort. Ulempen er at jeg ofte leser for fort. Og bokhyllene blir fulle. -men jeg teller ikke antall bøker.

Jeg pleier ikke telle, men i fjor tenkte jeg at jeg skulle notere ned bøkene jeg leste gjennom året, bare for moro skyld.

jeg husker jeg leste en som het "den brennende sengen" da jeg var 11-12, skal vi se...

http://bokelskere.no/bok/den-brennende-sengen/97657/

kanskje var jeg enda yngre, jeg var visst 10 da den kom ut!

Den husker jeg godt ( de andre nevne også). Men den Brennende Sengen skapte jo stor debatt om straff, grensen for selvforsvar osv. Og om kvinnemishandling og samfunnetsreaksjoner. Slik sett så ble den en viktig bok, bar vel en sann historie også.

Ble den filmatisert, tro?

Den husker jeg godt ( de andre nevne også). Men den Brennende Sengen skapte jo stor debatt om straff, grensen for selvforsvar osv. Og om kvinnemishandling og samfunnetsreaksjoner. Slik sett så ble den en viktig bok, bar vel en sann historie også.

Ble den filmatisert, tro?

ja, den ble filmet, jeg googlet den her om dagen.

Jeg har en mistanke om at jeg leste den i smug mens jeg var alene hjemme, jeg var jo ikke gamle jenta da den kom ut!

ja, den ble filmet, jeg googlet den her om dagen.

Jeg har en mistanke om at jeg leste den i smug mens jeg var alene hjemme, jeg var jo ikke gamle jenta da den kom ut!

Smuglesing, ja :-) Jeg var vel noen år eldre, og da leste jeg alt! Men jeg leste bøker jeg var for ung til som 12 åring, med min mors stilltiende velsignelse. JEg tror hun visste om alt jeg leste, men lot som ingenting. Det "verste" jeg gjorde var vel å lese "Uten en tråd" av bjørneboe...;-)

Annonse

teller du?

''Og bokhyllene blir fulle.''

Bibliotekbøker kan leveres tilbake igjen. Og e-bøker tar ikke mye plass. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...