Gå til innhold

NHD ang coctail av medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan sgs aldri rette et spm direkte til nhd uten at noen skal påstå at dette handler om å få svar/oppmerksomhet fra nhd.

Jeg er lei av at folk skal påstå dette gang på gang når det er helt andre grunner til at jeg spør. Og jeg blir lei meg :-(

''Jeg kan sgs aldri rette et spm direkte til nhd uten at noen skal påstå at dette handler om å få svar/oppmerksomhet fra nhd.

Jeg er lei av at folk skal påstå dette gang på gang når det er helt andre grunner til at jeg spør. Og jeg blir lei meg :-(

''

Det er forståelig at du reagerer negativt på disse påpekningene, men hva tenker du selv er årsaken til at temaet kommer opp gang på gang?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• frosken

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Her var de i gang igjen. Så perfekte og korrekte, fy og spy!!!

De gjør nok alt rett selv, iallefall her på dol....

:)

Skrevet

Her var de i gang igjen. Så perfekte og korrekte, fy og spy!!!

De gjør nok alt rett selv, iallefall her på dol....

''Her var de i gang igjen. Så perfekte og korrekte, fy og spy!!!

De gjør nok alt rett selv, iallefall her på dol....''

Jeg synes du undervurderer i hvilken grad mange dolere mener å være konstruktive i forhold til andre, også når de evt. fremmer synspunkter som kan oppfattes som kritikk. Etter å ha fulgt trådstarter gjennom mange år her på dol, så synes jeg ikke det er så rart om hun møter en del motstand fra tid til annen.

Skrevet

Mange (de fleste?) som figurer innpå her, er mennesker med psykiske lidelser. Dine direkte tilbakemeldinger gjør nok ingenting annet enn å såre. Hva gir deg behov for å bruke tid på å såre? Om du har rett eller feil er helt uvesentlig. Gi deg selv i det minste et par sekunder til å tenke over om ditt "konstruktive" forslag kommer til å falle i god jord eller bare være enda stein i byrden til et menneske som allerede sliter mer enn nok.

Jeg mener man kan være konstruktiv selv om man er direkte. Som sagt, jeg har fulgt hww gjennom flere år på dol, og jeg står for at jeg mener hennes bruk av psykiatriforumet er destruktiv i perioder.

Skrevet

''Her var de i gang igjen. Så perfekte og korrekte, fy og spy!!!

De gjør nok alt rett selv, iallefall her på dol....''

Jeg synes du undervurderer i hvilken grad mange dolere mener å være konstruktive i forhold til andre, også når de evt. fremmer synspunkter som kan oppfattes som kritikk. Etter å ha fulgt trådstarter gjennom mange år her på dol, så synes jeg ikke det er så rart om hun møter en del motstand fra tid til annen.

Men forstår ikke poenget?

Hun blir tydelig såret av dette tullet, er det et mål?

Slik jeg ser på det er det "gnål" fra bedrevitere, la det heller ligge. Hun har skjønt poenget nå...omattatt og omattat :-)

Skrevet

Slik jeg ser på det er det "gnål" fra bedrevitere, la det heller ligge. Hun har skjønt poenget nå...omattatt og omattat :-)

Men det er jo nettopp poenget: Hun har ikke skjønt poenget!

Skrevet

''Slik jeg ser på det er det "gnål" fra bedrevitere, la det heller ligge. Hun har skjønt poenget nå...omattatt og omattat :-)''

Ville du ønske for din egen del, at vi overhodet ikke sa deg i mot når du tar opp temaer du har tatt opp før og forteller at du har tenkt å gjøre dårlige valg? Jeg mener det mest respektfulle faktisk er å si i fra dersom man finner grunn til det.

Skrevet

Tror hun har skjønt det jeg, og forstår ikke hvorfor dere maser om det igjen og igjen. La det ligge. Hun kan vel spør om ting som alle andre, ikke vits å lage diskusjon av det hver gang.

Skrevet

''Slik jeg ser på det er det "gnål" fra bedrevitere, la det heller ligge. Hun har skjønt poenget nå...omattatt og omattat :-)''

Ville du ønske for din egen del, at vi overhodet ikke sa deg i mot når du tar opp temaer du har tatt opp før og forteller at du har tenkt å gjøre dårlige valg? Jeg mener det mest respektfulle faktisk er å si i fra dersom man finner grunn til det.

Jo...men det blir "hakk i plata", ser det er noe som går igjen. Hun må få lov å stille spørsmål uten at dere kommer med dette, virker som hun er lei av det nå. Det virker ikke matnyttig.

Skrevet

Jo...men det blir "hakk i plata", ser det er noe som går igjen. Hun må få lov å stille spørsmål uten at dere kommer med dette, virker som hun er lei av det nå. Det virker ikke matnyttig.

'' Det virker ikke matnyttig.

''

Nei, du har kanskje rett i at det er bortkastet energi å kommentere på det.

Skrevet

Er det virkelig for å hjelpe henne dere gjør dette, eller er det fordi dere er lei?

Skrevet

Er det virkelig for å hjelpe henne dere gjør dette, eller er det fordi dere er lei?

Det er kanskje en slags blanding. Litt lei av å se gjentakelsene.

Skrevet

Ok, bare et råd: pust dypt og la det fare.....phu :-)

Skrevet

Ok, bare et råd: pust dypt og la det fare.....phu :-)

Kanskje på tide med litt mindfulness ;-)

Skrevet

Kanskje på tide med litt mindfulness ;-)

Hehe, sikkert det ja :-)

Skrevet

Jeg mener man kan være konstruktiv selv om man er direkte. Som sagt, jeg har fulgt hww gjennom flere år på dol, og jeg står for at jeg mener hennes bruk av psykiatriforumet er destruktiv i perioder.

Jeg står for at narkomane i rennesteinen er skitne, lukter vondt og burde slutte å dope seg, men det er bare dumt å si det til dem. Jeg hadde i hvert fall sagt det på en annen måte. Det er ikke noe mål i seg selv å være direkte. Mener du at du hjalp trådstarter eller var det bare godt å få sagt din mening? Hvis du mener det første, er det kanskje et poeng å få det tydeligere fram.

Skrevet

Fint å vite hvor jeg har deg hen, frosken.

Skrevet

Det er DERE som vil ha det til at det er sånn. Hele tiden!

Jeg gidder ikke diskutere det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...