Gå til innhold

NHD ang coctail av medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror hun har skjønt det jeg, og forstår ikke hvorfor dere maser om det igjen og igjen. La det ligge. Hun kan vel spør om ting som alle andre, ikke vits å lage diskusjon av det hver gang.

Nettopp!

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

8

• frosken

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Klart svar
Skrevet

Her var de i gang igjen. Så perfekte og korrekte, fy og spy!!!

De gjør nok alt rett selv, iallefall her på dol....

Er du ny her inne?

Skrevet

Er du ny her inne?

Nope, har fått med meg litt av hvert en god stund.

Skrevet

Fint å vite hvor jeg har deg hen, frosken.

''Fint å vite hvor jeg har deg hen, frosken.''

Den setningen bruker du både når du mener det bokstavelig og når du er sarkastisk. Hvilken betydning legger du i det denne gangen?

Det er sjelden slik at folk enten er med deg 100 % eller mot deg 100 %.

Skrevet

Jeg står for at narkomane i rennesteinen er skitne, lukter vondt og burde slutte å dope seg, men det er bare dumt å si det til dem. Jeg hadde i hvert fall sagt det på en annen måte. Det er ikke noe mål i seg selv å være direkte. Mener du at du hjalp trådstarter eller var det bare godt å få sagt din mening? Hvis du mener det første, er det kanskje et poeng å få det tydeligere fram.

Da lurer jeg litt på hvordan bli tydeligere.

Skrevet

Det er DERE som vil ha det til at det er sånn. Hele tiden!

Jeg gidder ikke diskutere det.

Det er helt greit. Men du må da ha gjort deg noen tanker om hvorfor dette temaet kommer opp til stadighet gjennom flere år?

Skrevet

Da lurer jeg litt på hvordan bli tydeligere.

Det er i hvert fall tydelig at trådstarter ikke fikk noe positivt ut av din konstruktive kritikk - fullstendig uavhengig av hvor berettiget den var.

Skrevet

Det er helt greit. Men du må da ha gjort deg noen tanker om hvorfor dette temaet kommer opp til stadighet gjennom flere år?

Ja, det har jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...