Gå til innhold

Hypomaniens merkelige krumspring

Anbefalte innlegg

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Bare så det er klart så ser jeg på meg selv som lesbisk.

Har aldri blitt forelsket i en mann,drømmer aldri om å være med en mann.....jeg simpelthen elsker kvinner!

Når jeg er hypoman/manisk går min seksuelle orientering rett i vasken,jeg får aldri nok....kan ikke bli tilfredsstilt heller..konstant urolig søkende..

Jeg får ingen tilfredsstillelse av å ha sex med menn,så hvorfor fortsetter jeg å gjøre det?

Er det fordi det ligger en viss spenning i det å ligge med fremmede menn? Er det fordi jeg krenker meg selv? Bedrar min partner...føler jeg blir en helt annen person....føler meg ond.

Skal tilføyes at jeg har bipolar 1/ borderline( selv om dette kanskje er unyttig informasjon i denne sammenheng)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tjohei

21

• nitty-gritty

3

• mrxx

2

• skipohoi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Er dette et tulleinnlegg?

Tror jeg er lesbisk, igger med fremmede menn, bedrar min partner, er jeg ond? og kan legges til at jeg har en diagnose, men den er kanskje irrelevanti i dette tilfellet?

Skrevet

Tror jeg er lesbisk, igger med fremmede menn, bedrar min partner, er jeg ond? og kan legges til at jeg har en diagnose, men den er kanskje irrelevanti i dette tilfellet?

Og 39 går mot 14?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Er dette et tulleinnlegg?

Dette er helt klart ikke et tulle innlegg!

Merk deg...jeg tror ikke jeg er lesbisk- jeg hvet jeg er det!

Faller som sagt ikke for menn..

Prøver bare å beskrive mine utflytende grenser.

39

Skrevet

Da antar jeg at du er samboer med en jente? Hvis det er slik at du har sex med flere menn så antar jeg at partneren din har merket noe?

Forøvrig så tror jeg dette har noe med din sykdom å gjøre at du har slik adferd.

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at diagnosen din bidrar til at du holder på sånn, for jeg vet at endel bipolare kan slite med slike ting.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du drar inn det at du er lesbisk? Problemet ditt er at du er i et forhold og allikevel har sex med andre (regner med partneren din ikke har godkjent det?)

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at diagnosen din bidrar til at du holder på sånn, for jeg vet at endel bipolare kan slite med slike ting.

Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du drar inn det at du er lesbisk? Problemet ditt er at du er i et forhold og allikevel har sex med andre (regner med partneren din ikke har godkjent det?)

Er ganske sikker på at du selv ville undret litt om du som hetro ligger med noen av samme kjønn...å bare under mani..

Ellers skal det tilføyes at jeg hater å gjøre dette mot meg selv og min partner....men noen ganger mister jeg bare helt bakkekontakten

Skrevet

Er ganske sikker på at du selv ville undret litt om du som hetro ligger med noen av samme kjønn...å bare under mani..

Ellers skal det tilføyes at jeg hater å gjøre dette mot meg selv og min partner....men noen ganger mister jeg bare helt bakkekontakten

''Er ganske sikker på at du selv ville undret litt om du som hetro ligger med noen av samme kjønn...å bare under mani..''

Det er nettopp derfor jeg mener dette kan ha noe med diagnosen din å gjøre... Det hender selvsagt at mennesker gjør slikt også uten en diagnose, for det finnes nok veldig mange som befinner seg i området mellom heterofili og bifili. Det at du mener at du er heterofil og har sex med menn kun under mani, tyder jo på at dette er noe du gjør fordi du er i en manisk fase akkurat da.

''Ellers skal det tilføyes at jeg hater å gjøre dette mot meg selv og min partner....men noen ganger mister jeg bare helt bakkekontakten''

Vet partneren din om dette? Tar du medisiner for å redusere negative konsekvenser av bipolariteten din?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

''Er ganske sikker på at du selv ville undret litt om du som hetro ligger med noen av samme kjønn...å bare under mani..''

Det er nettopp derfor jeg mener dette kan ha noe med diagnosen din å gjøre... Det hender selvsagt at mennesker gjør slikt også uten en diagnose, for det finnes nok veldig mange som befinner seg i området mellom heterofili og bifili. Det at du mener at du er heterofil og har sex med menn kun under mani, tyder jo på at dette er noe du gjør fordi du er i en manisk fase akkurat da.

''Ellers skal det tilføyes at jeg hater å gjøre dette mot meg selv og min partner....men noen ganger mister jeg bare helt bakkekontakten''

Vet partneren din om dette? Tar du medisiner for å redusere negative konsekvenser av bipolariteten din?

Partner har ingen idee om hva jeg driver på med:( hun reiser fryktelig mye i forbindelse med jobb,noen ganger måneder om gangen. Bruker med ,men det hender jeg i begynnende mani dropper noen dager...bare for å føle noe..

Lurer på om det er mulig å få bedre impulskontroll.

Skal gifte meg til sommeren å ønsker å være en trofast kone

Skrevet

39

Men hvis du er lesbisk hvorfor ligger du med fremmede menn og har en mann som partner?

Skrevet

Partner har ingen idee om hva jeg driver på med:( hun reiser fryktelig mye i forbindelse med jobb,noen ganger måneder om gangen. Bruker med ,men det hender jeg i begynnende mani dropper noen dager...bare for å føle noe..

Lurer på om det er mulig å få bedre impulskontroll.

Skal gifte meg til sommeren å ønsker å være en trofast kone

Hvorfor treffer du disse mennene, på nett? I så fall får du prøve å unngå disse sidene så du ikke blir fristet til å gjøre noe dumt.

Skrevet

39

Lesbiske kvinner greier ikke å ligge med menn. De får ikke tenning og samleie blir vanskelig.

Skrevet

Det høres ut som om du kanskje gjør dette i en psykose? Når du kaller deg 39 til 14, vil det si at du føler at du regredierer?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Hvorfor treffer du disse mennene, på nett? I så fall får du prøve å unngå disse sidene så du ikke blir fristet til å gjøre noe dumt.

Treffer de på nett ja,så det er klart viktig å holde seg borte fra.. Noen ganger treffer jeg de også bare på gaten,drar de med inn i et portrom,bil eller lignende...

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Det høres ut som om du kanskje gjør dette i en psykose? Når du kaller deg 39 til 14, vil det si at du føler at du regredierer?

Nei jeg gjør ikke det heller...39 til 14 beskriver ansvarsfraskrivelsen jeg bedriver i øyeblikket.

Jeg er ikke i kontakt med meg selv

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det heller...39 til 14 beskriver ansvarsfraskrivelsen jeg bedriver i øyeblikket.

Jeg er ikke i kontakt med meg selv

Jeg håper du får hjelp. Du har det ikke bra med deg selv. Du er nok mest ond mot deg selv enn mot andre. Hvorfor ligge med menn når du er lesbisk og ikke har glede av det?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Jeg håper du får hjelp. Du har det ikke bra med deg selv. Du er nok mest ond mot deg selv enn mot andre. Hvorfor ligge med menn når du er lesbisk og ikke har glede av det?

Det er nettopp det jeg lurer på også:(

Skrevet

Etter å ha lest dette: er du lesbisk egentlig ? Eller forvirra på din sexualitet ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...