Gjest Ladytron Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Er dette en måte du straffer deg selv på? 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jeg tror du må være obs når disse hypomaniene kommer så du får hjelp forteste mulig. Før du rekker å gjøre så mye dumt. Kanskje har du noen forvarsel, at klokkene ringer før den slår ut i full blomst? Det går jo an å ta medisiner slik at man ikke når de store høyder. Spesielt når du er utro mot partneren din, det ønsker du vel egentlig ikke, vil jeg tro. 0 Siter
skipohoi Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Hei, Slapp av, hva tror du denne "dama" di gjør på disse stadige jobbreisene sine? Sitter og ser i veggen på hotellrommet..? Muligens dere er i "balanse" allerede...:-) Kos deg med mannfolka du, snart er du gift, da er det andre "boller".. 0 Siter
Gjest 39 går mot 14 Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Etter å ha lest dette: er du lesbisk egentlig ? Eller forvirra på din sexualitet ? Nei ingen forvirring! Liker ikke menn annet enn som venner. Tenner ikke på de..det eneste som trigger meg er " galskapen" i det . Føler meg skitten,ekkel og motbydelig etter å ha holdt på sånn 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Treffer de på nett ja,så det er klart viktig å holde seg borte fra.. Noen ganger treffer jeg de også bare på gaten,drar de med inn i et portrom,bil eller lignende... Dette høres ut som nok et tulleinnlegg. Det er jo ingen som gjør slikt? 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Nei ingen forvirring! Liker ikke menn annet enn som venner. Tenner ikke på de..det eneste som trigger meg er " galskapen" i det . Føler meg skitten,ekkel og motbydelig etter å ha holdt på sånn Hvordan greier du ha samleie når du ikke tenner på dem? Det er jo nettopp det som er problemet til lesbiske! 0 Siter
Gjest 39 går mot 14 Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Dette høres ut som nok et tulleinnlegg. Det er jo ingen som gjør slikt? Skjønner også at dette er litt utenfor "normalen" .. Det er desverre ikke tull 0 Siter
Gjest 39 går mot 14 Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Hvordan greier du ha samleie når du ikke tenner på dem? Det er jo nettopp det som er problemet til lesbiske! Det er ikke så fryktelig avansert å ha sex 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 ''Skal tilføyes at jeg har bipolar 1/ borderline( selv om dette kanskje er unyttig informasjon i denne sammenheng)'' Det er ikke unyttig, tvert i mot er det nok selve hovedårsaken. 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Det er ikke så fryktelig avansert å ha sex Jo det krever smøring og gjennomføre et samleie og det får man ikke hvis man ikke er tent. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Hvordan greier du ha samleie når du ikke tenner på dem? Det er jo nettopp det som er problemet til lesbiske! Jeg synes svarene dine i denne tråden er rimelig på kanten. Om du kun er her for å spy ut egne fordommer, så kan du vel heller starte din egen tråd og la trådstarter i fred. Hun er lesbisk, men har sex med menn i hypomane perioder. Det er da ingenting å stille seg tvilende til i den setningen. 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Skjønner også at dette er litt utenfor "normalen" .. Det er desverre ikke tull Da synes jeg veldig synd på deg. Ta kontakt med fastlegen straks! 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jeg synes svarene dine i denne tråden er rimelig på kanten. Om du kun er her for å spy ut egne fordommer, så kan du vel heller starte din egen tråd og la trådstarter i fred. Hun er lesbisk, men har sex med menn i hypomane perioder. Det er da ingenting å stille seg tvilende til i den setningen. Jeg er ikke spydig, men kan ikke forstå at det går an. 0 Siter
Gjest 39 går mot 14 Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jo det krever smøring og gjennomføre et samleie og det får man ikke hvis man ikke er tent. Så voldtekter,overgrep kan ikke gjennomføres ettersom det mangler tenning( smøring) jeg hadde mange samleier som barn også- manglet nok smøring da..men absolutt gjennomførbart 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Så voldtekter,overgrep kan ikke gjennomføres ettersom det mangler tenning( smøring) jeg hadde mange samleier som barn også- manglet nok smøring da..men absolutt gjennomførbart De blir jo ofte ødelagt/får skader. Du må få hjelp. Er det noen som hjelper deg? 0 Siter
XbellaX Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jo det krever smøring og gjennomføre et samleie og det får man ikke hvis man ikke er tent. Du har gått glipp av helt elementær sexualundervisning om du tror at et menneske må være tent for å ha sex med en annen. Kroppen kan leve sitt eget liv. 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jeg er ikke spydig, men kan ikke forstå at det går an. Hvor mye av denne tråden skal du bruke på din egen ignoranse i forhold til sex og legning? 0 Siter
Gjest 39 går mot 14 Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Jeg synes svarene dine i denne tråden er rimelig på kanten. Om du kun er her for å spy ut egne fordommer, så kan du vel heller starte din egen tråd og la trådstarter i fred. Hun er lesbisk, men har sex med menn i hypomane perioder. Det er da ingenting å stille seg tvilende til i den setningen. Takk:) skjønner jo det er vanskelig å forstå ettersom jeg ikke selv forstår det 0 Siter
tjohei Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Du har gått glipp av helt elementær sexualundervisning om du tror at et menneske må være tent for å ha sex med en annen. Kroppen kan leve sitt eget liv. Ja, mulig det. Jeg har bare lest om kvinner som ikke har lyst har problemer med å ha samleie. Tenkte det hadde en sammenheng. 0 Siter
Gjest 39 går mot 14 Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 De blir jo ofte ødelagt/får skader. Du må få hjelp. Er det noen som hjelper deg? Jeg får hjelp både med samtaler og med...men mister kontrollen fremdeles 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.