Gå til innhold

Hypomaniens merkelige krumspring

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tjohei

21

• nitty-gritty

3

• mrxx

2

• skipohoi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Jeg tror du må være obs når disse hypomaniene kommer så du får hjelp forteste mulig. Før du rekker å gjøre så mye dumt. Kanskje har du noen forvarsel, at klokkene ringer før den slår ut i full blomst? Det går jo an å ta medisiner slik at man ikke når de store høyder. Spesielt når du er utro mot partneren din, det ønsker du vel egentlig ikke, vil jeg tro.

Skrevet

Hei,

Slapp av, hva tror du denne "dama" di gjør på disse stadige jobbreisene sine? Sitter og ser i veggen på hotellrommet..?

Muligens dere er i "balanse" allerede...:-)

Kos deg med mannfolka du, snart er du gift, da er det andre "boller"..

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Etter å ha lest dette: er du lesbisk egentlig ? Eller forvirra på din sexualitet ?

Nei ingen forvirring! Liker ikke menn annet enn som venner.

Tenner ikke på de..det eneste som trigger meg er " galskapen" i det .

Føler meg skitten,ekkel og motbydelig etter å ha holdt på sånn

Skrevet

Treffer de på nett ja,så det er klart viktig å holde seg borte fra.. Noen ganger treffer jeg de også bare på gaten,drar de med inn i et portrom,bil eller lignende...

Dette høres ut som nok et tulleinnlegg. Det er jo ingen som gjør slikt?

Skrevet

Nei ingen forvirring! Liker ikke menn annet enn som venner.

Tenner ikke på de..det eneste som trigger meg er " galskapen" i det .

Føler meg skitten,ekkel og motbydelig etter å ha holdt på sånn

Hvordan greier du ha samleie når du ikke tenner på dem? Det er jo nettopp det som er problemet til lesbiske!

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Dette høres ut som nok et tulleinnlegg. Det er jo ingen som gjør slikt?

Skjønner også at dette er litt utenfor "normalen" .. Det er desverre ikke tull

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Hvordan greier du ha samleie når du ikke tenner på dem? Det er jo nettopp det som er problemet til lesbiske!

Det er ikke så fryktelig avansert å ha sex

Skrevet

''Skal tilføyes at jeg har bipolar 1/ borderline( selv om dette kanskje er unyttig informasjon i denne sammenheng)''

Det er ikke unyttig, tvert i mot er det nok selve hovedårsaken.

Skrevet

Det er ikke så fryktelig avansert å ha sex

Jo det krever smøring og gjennomføre et samleie og det får man ikke hvis man ikke er tent.

Skrevet

Jeg synes svarene dine i denne tråden er rimelig på kanten. Om du kun er her for å spy ut egne fordommer, så kan du vel heller starte din egen tråd og la trådstarter i fred. Hun er lesbisk, men har sex med menn i hypomane perioder. Det er da ingenting å stille seg tvilende til i den setningen.

Skrevet

Skjønner også at dette er litt utenfor "normalen" .. Det er desverre ikke tull

Da synes jeg veldig synd på deg. Ta kontakt med fastlegen straks!

Skrevet

Jeg synes svarene dine i denne tråden er rimelig på kanten. Om du kun er her for å spy ut egne fordommer, så kan du vel heller starte din egen tråd og la trådstarter i fred. Hun er lesbisk, men har sex med menn i hypomane perioder. Det er da ingenting å stille seg tvilende til i den setningen.

Jeg er ikke spydig, men kan ikke forstå at det går an.

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Jo det krever smøring og gjennomføre et samleie og det får man ikke hvis man ikke er tent.

Så voldtekter,overgrep kan ikke gjennomføres ettersom det mangler tenning( smøring) jeg hadde mange samleier som barn også- manglet nok smøring da..men absolutt gjennomførbart

Skrevet

Så voldtekter,overgrep kan ikke gjennomføres ettersom det mangler tenning( smøring) jeg hadde mange samleier som barn også- manglet nok smøring da..men absolutt gjennomførbart

De blir jo ofte ødelagt/får skader. Du må få hjelp. Er det noen som hjelper deg?

Skrevet

Du har gått glipp av helt elementær sexualundervisning om du tror at et menneske må være tent for å ha sex med en annen. Kroppen kan leve sitt eget liv.

Skrevet

Jeg er ikke spydig, men kan ikke forstå at det går an.

Hvor mye av denne tråden skal du bruke på din egen ignoranse i forhold til sex og legning?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Takk:) skjønner jo det er vanskelig å forstå ettersom jeg ikke selv forstår det

Skrevet

Du har gått glipp av helt elementær sexualundervisning om du tror at et menneske må være tent for å ha sex med en annen. Kroppen kan leve sitt eget liv.

Ja, mulig det. Jeg har bare lest om kvinner som ikke har lyst har problemer med å ha samleie. Tenkte det hadde en sammenheng.

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

De blir jo ofte ødelagt/får skader. Du må få hjelp. Er det noen som hjelper deg?

Jeg får hjelp både med samtaler og med...men mister kontrollen fremdeles

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...