Gå til innhold

Hypomaniens merkelige krumspring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye av denne tråden skal du bruke på din egen ignoranse i forhold til sex og legning?

Var den til meg? Den forstod jeg ikke. Jeg mener ikke å være spydig, bare nysgjerrig. Kan ikke forstå at det går an.

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tjohei

21

• nitty-gritty

3

• mrxx

2

• skipohoi

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Skrevet

Takk:) skjønner jo det er vanskelig å forstå ettersom jeg ikke selv forstår det

''Takk:) skjønner jo det er vanskelig å forstå ettersom jeg ikke selv forstår det''

Nei, hva som ligger bak psykologisk - hvilken motivasjon du har - er jo selvfølgelig interessant. Men å stille seg tvilende til situasjonen du framstiller i sin helhet og bruke mye tid på det tekniske rundt penis inn i vagina er unødvendig.

Jeg ser du nevner sex som barn. Ble du misbrukt? Var det i så fall av en mann eller en kvinne? Kanskje sexen du søker i disse periodene er den "kjente" misbrukssituasjonen.

Skrevet

Jeg får hjelp både med samtaler og med...men mister kontrollen fremdeles

Er det slik at du går på gaten og drar med en tilfeldig mann inn i en bakgård?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

''Takk:) skjønner jo det er vanskelig å forstå ettersom jeg ikke selv forstår det''

Nei, hva som ligger bak psykologisk - hvilken motivasjon du har - er jo selvfølgelig interessant. Men å stille seg tvilende til situasjonen du framstiller i sin helhet og bruke mye tid på det tekniske rundt penis inn i vagina er unødvendig.

Jeg ser du nevner sex som barn. Ble du misbrukt? Var det i så fall av en mann eller en kvinne? Kanskje sexen du søker i disse periodene er den "kjente" misbrukssituasjonen.

Er veldig enig. Problemstillingen er ikke det rent tekniske i det,ettersom jeg helt opplagt får det til.

Ble misbrukt av menn som liten.

Mulig det er slik at jeg prøver å gjenskape noe av det.

Søker mye spenning på alle måter når jeg er hypoman

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Er det slik at du går på gaten og drar med en tilfeldig mann inn i en bakgård?

Ja,det har skjedd flere ganger

Skrevet

Ja,det har skjedd flere ganger

Er de villig? Ikke alle vel?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Er de villig? Ikke alle vel?

Drar de ikke med meg med makt;) det er lettere enn du vil like å tro

Skrevet

Hehe, hvem sier neitakk til en flott dame..?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kanskje du er en heterofob skaphetero?

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Jeg er veldig sikker på at jeg ikke er hetro.. Finnes ikke tiltrukket av det motsatte kjønn

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Ler litt av svaret ditt.... Er du virkelig seriøs?

Skrevet

Ler litt av svaret ditt.... Er du virkelig seriøs?

Hehe, måtte le litt jeg og "skaphetro", han får nå sagt det og da :-)

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Jeg tror du må være obs når disse hypomaniene kommer så du får hjelp forteste mulig. Før du rekker å gjøre så mye dumt. Kanskje har du noen forvarsel, at klokkene ringer før den slår ut i full blomst? Det går jo an å ta medisiner slik at man ikke når de store høyder. Spesielt når du er utro mot partneren din, det ønsker du vel egentlig ikke, vil jeg tro.

Håper på å bli bedre på å kjenne når det kommer:) foreløpig er jeg ikke god på det

Gjest 39 går mot 14
Skrevet

Er dette en måte du straffer deg selv på?

Før var det helt klart en måte å straffe meg selv på..men er ikke så sikker på at det er sånn lenger

Skrevet

Det er vanskelig å tro at norske gifte menn eller single på gaten blir med en helt fremmed kvinne for å ha sex.

Skrevet

Der har du svaret! Kanskje pga av mishandlingen vil du ikke tilltate deg å like menn, men gjør det som bare rakkern!

Skrevet

Jeg er veldig sikker på at jeg ikke er hetro.. Finnes ikke tiltrukket av det motsatte kjønn

Hva med kjønnsykdommer? Du blir jo veldig utsatt da slik du lever, men du sjekker deg vel jevnlig?

Skrevet

Hehe, hvem sier neitakk til en flott dame..?

Ja, det er vel en grunn til at 50 % skiller seg. Kan ikke stole på mannfolk!

Skrevet

Partner har ingen idee om hva jeg driver på med:( hun reiser fryktelig mye i forbindelse med jobb,noen ganger måneder om gangen. Bruker med ,men det hender jeg i begynnende mani dropper noen dager...bare for å føle noe..

Lurer på om det er mulig å få bedre impulskontroll.

Skal gifte meg til sommeren å ønsker å være en trofast kone

Kanskje du skulle tatt en samtale med legen? Det må da være mulig å få medisiner som kan regulere impulskontrollen din bedre enn dette?

Gjest Vinrød
Skrevet

Jo det krever smøring og gjennomføre et samleie og det får man ikke hvis man ikke er tent.

Haaha, så det tror du? Hvor smurt tror du at alle de ungene som blir misbrukt er? Come back to the world!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...