Gå til innhold

Hvem vil ansette en person uten ansikt?

Anbefalte innlegg

Gjest lauring

''Velger du å melde deg ut av det norske samfunnet, må du selv ta ansvaret, mener Darin (21).

Nå kommer jeg nok til bli sett på som en hjernevasket ung kvinne med feil tankegang av noen av dere, siden jeg selv er muslim. Men sannheten er at at jeg er en ærlig kvinne med sterke meninger, som ikke er redd for å si hva jeg mener.

Jeg mener at innvandrere som klager på Norge, må sette pris på de godene de får i dette landet. Det er nå eller aldri at Norge må ta et oppgjør med den norske integreringspolitikken. Jeg mener løsningen er meget enkel:

Skal du bo i Norge, det rikeste landet med verdens beste velferdsordning, må du først og fremst lære deg språket, te deg som en nordmann og gjerne dropp den heldekkende drakten.''

http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Hvem-vil-ansette-en-person-uten-ansikt-7107391.html

Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388271-hvem-vil-ansette-en-person-uten-ansikt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange gode poeng der.

Jeg ser av diskusjonen som følger at flere som sier de ikke kan forstå problemet med å ikke håndhilse på noen av motsatt kjønn. Man kan jo snakke.

Etter mitt syn viser det hvor liten interesse og forståelse de har for landet de lever i. - Og hvor lite integrete de er.

mvh

Det kan jo være lurt å dekke til ansiktet mht å unngå diverse sykdomssmitte. Men forstår at det kan være litt skummelt å ansette "Spøkelseskladden".

''Det kan jo være lurt å dekke til ansiktet mht å unngå diverse sykdomssmitte.''

Da dekker man primært munn og nese med egnede munnbind.

Et annet moment er at disse klesdraktene er velegnet til å skjule bomber og våpen i. Og selvfølgelig hvem som egentlig befinner seg under alle tekstilene. Så fra et sikkerhetsmessig synspunkt bør finnlandshetter, burka og andre heldekkende ansiktsplagg forbys i det offentlige rom.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...