Olav Femte Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.10896002 Det var ikke han. Psykisk syk. Men hvem går der ute? Seriemorderen. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Det er ikke sikkert at det er en seriemorder løs, men flere mordere. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Vi vet jo ikke om det er en seriemorder eller om det er flere "enkeltmordere" for å si det sånn. At Quick er uskyldig dømt er vel hevet over nesten enhver tvil nå? Han ble jo beskyldt for mord på mennesker som etterpå ble funnet i live! Saken er jo en tragedie. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Skrevet 2. februar 2013 Det er ikke sikkert at det er en seriemorder løs, men flere mordere. Enig. Kan være flere enkeltstående mordere. 0 Siter
mrxx Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Enig. Kan være flere enkeltstående mordere. Men jeg har også lurt veldig på hvem dette er og om det er flere eller en. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 2. februar 2013 Forfatter Skrevet 2. februar 2013 Men jeg har også lurt veldig på hvem dette er og om det er flere eller en. Jeg også.. 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 2. februar 2013 Skrevet 2. februar 2013 Hvis (når, etter min mening) Sture Bergwall blir frikjent for de siste drapene han er dømt for, så er det ikke slik at en seriedrapsmann går løs der ute. Det er veldig lite sannsynlig at det er en og samme person som står bak disse drapene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.