Gå til innhold

Skepisk til slankekrigen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne at det kan være så sunt å bli med i slankekrigen. De blir utsatt for veldig hard trening hver dag folk som nesten aldri har trent i sitt liv! Synes de lager programmer med svake mennesker for å tjene penger. Tenker de ikke på at det er nedverdigende å stå der nesten naken foran en hel verden og bli veid som et kjøttstykke? Ikke tar de seg godt ut heller. De går jo så fort ned i vekt at huden ikke greier å henge med og blir nok et problem! Kynisk tv.

Skrevet

Helt enig. Når en har sett akutt hjertestans pga. dette, skjønner jeg ikke dette. Du blir ikke eldere heller. Ofte hvertimot.

Skrevet

Kunne tenkt meg å være med på det jeg, misynner de som er med. De går jo ned i vekt, skulle gjerne hatt noen som pisket meg litt.

Skrevet

Helt enig. Når en har sett akutt hjertestans pga. dette, skjønner jeg ikke dette. Du blir ikke eldere heller. Ofte hvertimot.

Har det blitt vist på tv akutt hjertestans? Det forundrer meg ikke om det har skjedd ulykker.

Skrevet

Har det blitt vist på tv akutt hjertestans? Det forundrer meg ikke om det har skjedd ulykker.

Jeg har sett det på TV og internett...

Skrevet

Sku glatt meldt meg på!!!

De blir nå overvåken og støttet på alle mulige måter.

Skrevet

Fete mennesker føler seg aldri mett.De enten føler seg sulten hele tiden eller utilfreds."Jeg fyser på noe"

Er man meget sulten ,lukter mat mye bedre enn om man er mett.Ta eksemplet i filmen med hun tynne programlederen og grillkyllingen!

Jeg spiser 3 små måltider om dagen og veier alikevel 130 kg.

Skrevet

Fete mennesker føler seg aldri mett.De enten føler seg sulten hele tiden eller utilfreds."Jeg fyser på noe"

Er man meget sulten ,lukter mat mye bedre enn om man er mett.Ta eksemplet i filmen med hun tynne programlederen og grillkyllingen!

''Jeg spiser 3 små måltider om dagen og veier alikevel 130 kg.''

Men spiser ikke du ekstremt usunt og drikker veldig mye cola?

Skrevet

''Fete mennesker føler seg aldri mett.De enten føler seg sulten hele tiden eller utilfreds."Jeg fyser på noe"''

Feil. Årsakene til overvekt er mange og sammensatte. Overvektige kan være like tilfreds som andre. Slanke mennesker kan like gjerne være "fysen" på noe, å være "fysen" på noe betyr bare at blodsukkeret skriker etter sukker og annen feil mat.

Skrevet

Trener du da?

Skrevet

Jeg digger det programmet.

Og - dette er USA, om ikke alle millimetre av showet var ivaretatt av leger og andre fagpersone ville de ikke overlevd, med tanke på hvor ivrige amerikanerne er på å saksøke.

Skrevet

De har jo sånn overvåkningsgreie på armen hele tida.

Skrevet

Jeg har sett det på TV og internett...

Ifm Slankekrigen-konseptet? Eller hjertestans generelt?

Skrevet

Trener du da?

Nei,jeg vil dø utslitt og gammel fet og 79

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...