Gå til innhold

nhd-redusere tilløp til suicidaltanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan stoppe spinning omkring suicidaltanker?

Hva hjelper: økning av AP eller SS?

Eller trengs det AD? (Er ikke deprimert).

Skrevet

Hvorfor tenker du at du trenger mer medisiner som følge av tankene dine? Har du ideer til andre tiltak som kan være effektive? Hvorfor tenker du at tankene må bort?

Jeg kan vanskelig forestille meg at det går an på generelt grunnlag å si hva slags medisiner som evt. skulle kunne være til nytte uten at du samtidig sier noe om diagnose og andre medikamenter du bruker.

Skrevet

Hvorfor tenker du at du trenger mer medisiner som følge av tankene dine? Har du ideer til andre tiltak som kan være effektive? Hvorfor tenker du at tankene må bort?

Jeg kan vanskelig forestille meg at det går an på generelt grunnlag å si hva slags medisiner som evt. skulle kunne være til nytte uten at du samtidig sier noe om diagnose og andre medikamenter du bruker.

Diagnose: schizofreni + k-ptsd

Medikamenter: Abilify, Lamictal, Zyprexa.

Plages med tankene akkurat nå. henger meg opp i ting som har med suicidalitet å gjøre.

Forsøker å tenke fornuftig hele tiden. Ikke slippe tankene til så mye. Skjønner ikke helt sammenhengen. Hvorfor det er slik.

Tenkte på medikamenter fordi jeg jo vet at medisiner som AP reduserer psykotiske tanker og SS reduserer depresjoner. derfor spurte jeg om medisiner.

Jeg tar gjerne imot forslag til andre strategier, men tenkte jeg ville høre med NHD om han hadde råd av medisinsk art.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...