Gå til innhold

Kaldt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det logisk å fryse når det er kaldt, fryser folk med psykiske lidelser mer enn andre?

Skrevet

He he..logisk å fryse når det er kaldt....uansett.

Skrevet

He he..logisk å fryse når det er kaldt....uansett.

Ja det er vel det, hehe :-)

Skrevet

Ja det er vel det, hehe :-)

Hvordan kom du på den ?? :-)

Skrevet

Sitter å hører på OZZY jeg. Mannen som har overlevd alt! 64 år.

Bra han. Når jeg på en plate fra 1983...:-)

Skrevet

Jeg fryser mye, det er bare det ;-)

Skrevet

Ozzy er super :-) Kos deg!

Skrevet

Ozzy er super :-) Kos deg!

Fryser mye? Hmm. Kaldt der du bor?

Skrevet

Fryser mye? Hmm. Kaldt der du bor?

Ikke spesielt, jeg er bare en frysepinn! Brrrrr! Fryser selv om jeg har tøfler og tykke labber, sitter vel for mye i ro. Opp å hoppe kanskje, men det er så tungt...pust-pes!

Skrevet

Ja, jeg tror man kan få bipolare lidelser av dette. Jeg satt mye på et rimete og kaldt utedo da jeg var liten. Det er nok derfor jeg ble psykisk syk.

Skrevet

Ikke spesielt, jeg er bare en frysepinn! Brrrrr! Fryser selv om jeg har tøfler og tykke labber, sitter vel for mye i ro. Opp å hoppe kanskje, men det er så tungt...pust-pes!

He he - ler. Begynn å gå deg en tur hver dag. Det gjør jeg. Kanskje du gjør det, hva vet jeg..

Skrevet

Ja, jeg tror man kan få bipolare lidelser av dette. Jeg satt mye på et rimete og kaldt utedo da jeg var liten. Det er nok derfor jeg ble psykisk syk.

HÆ?

Skrevet

Oi fanken! Da er det nok derfor jeg og sliter psykisk :-/

Vi får flytte til varmere strøk, da har vi kanskje en mulighet for å bli friske. Det må vi seriøst tenke på :-) !!!

Skrevet

He he - ler. Begynn å gå deg en tur hver dag. Det gjør jeg. Kanskje du gjør det, hva vet jeg..

Dårlig med turer her i gården gitt, men du har så rett så rett ;)

Skrevet

Du kødder nå "geneva" ?

Gjest Ladytron
Skrevet

Hører du på noen annen hard rock/metal artister også? :)

Skrevet

Hører du på noen annen hard rock/metal artister også? :)

Ja, progg rock. Som SAGA - RUSH hører jeg mye på. Hva med deg ?

Skrevet

Oi fanken! Da er det nok derfor jeg og sliter psykisk :-/

Vi får flytte til varmere strøk, da har vi kanskje en mulighet for å bli friske. Det må vi seriøst tenke på :-) !!!

Yes, wi drar til vietnam, der er det varmt og godt. Hvorfor bo i kalde nord når vi kan være frisk i sør?

Skrevet

Yes, wi drar til vietnam, der er det varmt og godt. Hvorfor bo i kalde nord når vi kan være frisk i sør?

Ja, hvorfor det?

Let's go ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...