Gå til innhold

Kaldt

Anbefalte innlegg

Gjest Ladytron
Skrevet

Ja, progg rock. Som SAGA - RUSH hører jeg mye på. Hva med deg ?

Jeg er også stor Rush fan, håper jeg rekker å se de live før de går av med pensjon :) Ellers liker jeg Dream Theater godt, og Rammstein.

Skrevet

Ja, jeg tror man kan få bipolare lidelser av dette. Jeg satt mye på et rimete og kaldt utedo da jeg var liten. Det er nok derfor jeg ble psykisk syk.

LOL*

Skrevet

Det kommer an på hvor mye klær du har på deg og om temperaturen i rommet er 17 eller 25.

Jeg er en isbjørn med bipolar lidelse,men veier 130 kg og fryser aldri! "Bank i bordet"

Men så går jeg aldri ut i -20 grader uten masse klær heller da,og jeg fyrer med ved.Det er 30-40 grader i stua nå så om jeg skal sitte der i mer enn 30 min,må jeg ta av meg buksa også.Å sitte i trusa i 35-40 går bra.Blir det for ille lufter jeg litt.

Hiver i ovnen siste kubben i 22 tida.Førsøker å legge meg før 2.00

Jeg fryser aldri,men varmer opp bilen,eller kler meg godt.

Tynne folk fryser mer enn feite.

Skrevet

Det kommer an på hvor mye klær du har på deg og om temperaturen i rommet er 17 eller 25.

Jeg er en isbjørn med bipolar lidelse,men veier 130 kg og fryser aldri! "Bank i bordet"

Men så går jeg aldri ut i -20 grader uten masse klær heller da,og jeg fyrer med ved.Det er 30-40 grader i stua nå så om jeg skal sitte der i mer enn 30 min,må jeg ta av meg buksa også.Å sitte i trusa i 35-40 går bra.Blir det for ille lufter jeg litt.

Hiver i ovnen siste kubben i 22 tida.Førsøker å legge meg før 2.00

Jeg fryser aldri,men varmer opp bilen,eller kler meg godt.

Tynne folk fryser mer enn feite.

''35-40 går bra''

Da kan du gjerne gå naken rundt. Har endel spekk jeg og, dessverre fryser jeg fordet, nesa mi er alltid kald. I dag måtte jeg bare lage sjokoladekake og trøkke i meg :-/

Fanken ta mitt voksende vesen, best i senga. Der er det faktisk varmt og godt og :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...