Gå til innhold

Barn med cøliaki i bursdagsselskap..

Anbefalte innlegg

Det hender jo at ungen bestemmer seg for å blåse en lang marsj i restriksjonene hjemmefra.

Ei jente i et korps jeg dirigerte i forrige årtusen var vegetarianer (adventist tror jeg), men jafset i seg vanlig pizza på et seminar vi hadde. -Jøss, skal Lise spise den der da? spurte jeg mora. -ja, hun har ikke lyst til å være vegetaianer å om dagen, hun! svarte mora. Det var altså helt i orden at 13-14-åringen bestemte selv, heldigvis. Såsøsknene hennes spiste forøvrig bare vegetarpizza.

Så kanskje det blir folk av den økologiske lille damen også...

Hehe, de restriktive foreldrenes unger jeg beskrev i svaret til laban er de som ikke har bunn når de forsyner seg i dag ;-)

Fortsetter under...

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

10

• PieLill

8

• Mammantil3

7

• laban

4

Mest aktive i denne tråden

Ja, at noen vil drive på sånn helt frivillig har jeg trøbbel med å fatte. Men de er vel grundig overbevist om at det de gjør er Det Aller Beste.

''Men de er vel grundig overbevist om at det de gjør er Det Aller Beste.''

Det håper jeg, all den tid kostnaden er så stor.

Ja, at noen vil drive på sånn helt frivillig har jeg trøbbel med å fatte. Men de er vel grundig overbevist om at det de gjør er Det Aller Beste.

''Ja, at noen vil drive på sånn helt frivillig har jeg trøbbel med å fatte. Men de er vel grundig overbevist om at det de gjør er Det Aller Beste.''

Noen ganger kunne jeg ønske at foreldre holdt sine Det Aller Beste-prosjekter for seg selv uten å involvere sine barn. Særlig hvis barnet allerede er ganske spesielt (som f.eks. en elleveåring med CP som jeg kjenner), så synes jeg ikke det er noe sjakktrekk å gjøre ungen til vegetarianer og avhengig av Raw food i tillegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...