Gjest Stianr2 Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har nå gått over et år med søvnproblemer, jeg er fysisk sett helt fin. Jeg har ikke problemer med snorking og diverse problemer under søvnen. Jeg kan ligge fra rundt elvetiden om kvelden helt opp til sjutiden om morgenen uten å få sove. Jeg har prøvd sovemedesiner, men det eneste som skjer er at jeg føler meg trøtt, men jeg får ikke sovet. Jeg tror kanskje det kan være psykisk, men jeg er ikke sikker siden jeg føler meg helt fin i topplokket. Har du noen råd jeg kan bruke? 0 Siter
Gjest SoveRotta Skrevet 10. februar 2013 Skrevet 10. februar 2013 Utredning og behandling på søvnsenter hjelper mange. Har du prøvd? Selv om det kan være psykisk vil de nok ha noen gode triks på lur til deg. Sov godt 0 Siter
Gjest Mosjon&Søvn Skrevet 10. februar 2013 Skrevet 10. februar 2013 En tur på to timer på ettermiddagen kan kanskje hjelpe? Eller en løpetur på en time. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.