Gjest uvanlig spm. Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Oppdaga en liten øyevipp (knekt) som har bøyd seg og stikker inn i øyet ved øyekroken. Tror det er den som irriterer og gjør at jeg har litt puss i øyet av og til.. Hvordan få håret vekk? Har prøvd å dytte den oppover med q-tips men ikke så lett.. :-( 0 Siter
Goliath Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Pinsett og lupe? Det var det som slo meg umiddelbart også :-) 0 Siter
Gjest uvanlig spm. Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Pinsett og lupe? Mener du jeg skal nappe den ut? Takk for svar ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Mener du jeg skal nappe den ut? Takk for svar ;-) Ja. 0 Siter
Gjest Scarlet O'Hara Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Mener du jeg skal nappe den ut? Takk for svar ;-) ''Mener du jeg skal nappe den ut?'' Ja, selvfølgelig :-) 0 Siter
Gjest uvanlig spm. Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 ''Mener du jeg skal nappe den ut?'' Ja, selvfølgelig :-) Ok ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.