Gå til innhold

Støl av meditasjon

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri klart å meditere, noe jeg gjerne skulle, jeg er en stresset og urolig person som ville ha godt av å roe meg ned og stoppe tankekjør en stund hver dag.

Nå har jeg fått anbefalt noe på nettet, og har fulgt det i ti dagers tid. Har økt fra 10 minutter til 15. Men så ble jeg så vanvittig støl i midtryggen og opp i nakken. Jeg klarer egentlig ikke å sitte i samme stilling så lenge, jeg har overbøyelige ledd og trenger å flytte på meg ofte. Noe av vitsen med meditasjon er jo også at man sitter med rimelig rak rygg for å frigjøre pusten, men jeg blir altså så støl.

Har noen tro på at dette er en stølhet som vil gå over, slik det gjør når man trener?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/388341-st%C3%B8l-av-meditasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...