GoodTimes Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har aldri klart å meditere, noe jeg gjerne skulle, jeg er en stresset og urolig person som ville ha godt av å roe meg ned og stoppe tankekjør en stund hver dag. Nå har jeg fått anbefalt noe på nettet, og har fulgt det i ti dagers tid. Har økt fra 10 minutter til 15. Men så ble jeg så vanvittig støl i midtryggen og opp i nakken. Jeg klarer egentlig ikke å sitte i samme stilling så lenge, jeg har overbøyelige ledd og trenger å flytte på meg ofte. Noe av vitsen med meditasjon er jo også at man sitter med rimelig rak rygg for å frigjøre pusten, men jeg blir altså så støl. Har noen tro på at dette er en stølhet som vil gå over, slik det gjør når man trener? 0 Siter
Gjest wai Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Det går an å ligge å meditere også, da er ryggen rak. Det verste som kan skje er at du sovner :-) 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Meditasjon kan gjøres liggende, stående, eller til og med svømmende. Du trenger slett ikke å sitte i noen vond stilling. Det viktigste er pusten og tankene. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 4. februar 2013 Forfatter Skrevet 4. februar 2013 Meditasjon kan gjøres liggende, stående, eller til og med svømmende. Du trenger slett ikke å sitte i noen vond stilling. Det viktigste er pusten og tankene. Takk for svarene. Skal prøve! 0 Siter
ekte nick Skrevet 4. februar 2013 Skrevet 4. februar 2013 Takk for svarene. Skal prøve! Glemte å si, at du selvsagt også kan meditere gående, syklende, klatrende eller hva du nå foretrekker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.