Gå til innhold

42 åring som ikke ønsker å se "gammel" ut..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• double

1

• Rhea Silvia

1

• laguna1

1

Mest aktive i denne tråden

Ang. klær.... Det er faktisk ikke så stor forskjell på typiske klær for tyveåringer og førtiåringer idag ;)

Selv elsker jeg å gå i trange dongeribukser og bruker de samme buksene som datra mi på 15 - og jeg synes dongeribukser som regel enten er fine eller "tantete" - mellomtingen finnes ikke ;) (da snakker jeg om hele bukser uten hull i osv).

Datteren min og jeg deler også ofte på overdeler og jakker... Det eneste jeg unngår er overdeler med tekst på, noe hun godt kan gå i. Jeg kjøper gensere både på BikBok, H&M og på Vero Moda - det samme gjør hun... En kollega på jobben er over seksti og hun er alltid lekkert kledd (passende for alderen), og har en genser som er samme som min (og som datra mi har lånt av meg).

Datra mi går gjerne i korte shortser med strømpebukse under, men det gjør altså ikke jeg ;) Poenget var at dagens klesstil ikke skiller SÅ mye i alder slik den gjorde før :)

Øy - jeg husker veldig godt at du for noen år siden snakket om shorts med strømpebukse under - du skulle ut på et eller annet. Jeg hadde ikke hørt om dette, og syntes det hørtes veldig rart ut. Synes vel fremdeles at det ser litt rart ut :-P

Øy - jeg husker veldig godt at du for noen år siden snakket om shorts med strømpebukse under - du skulle ut på et eller annet. Jeg hadde ikke hørt om dette, og syntes det hørtes veldig rart ut. Synes vel fremdeles at det ser litt rart ut :-P

Jeg?? Hm... kan ikke huske at jeg noen gang har brukt det, men husker det var mote med litt lengre shortser med strømpebukse under for endel år siden.. Lurer faktisk på om jeg kjøpte en slik dessbukseshorts en gang, men at jeg aldri tok den i bruk :P

Jeg?? Hm... kan ikke huske at jeg noen gang har brukt det, men husker det var mote med litt lengre shortser med strømpebukse under for endel år siden.. Lurer faktisk på om jeg kjøpte en slik dessbukseshorts en gang, men at jeg aldri tok den i bruk :P

Jada - du kjøpte det, skjønner du! Og spurte her om du kunne gå med den. Jeg hadde nå aldri lagt merke til den moten, og syntes det hørtes veldig rart ut.

Og når jeg siden har sett folk gå slik, så har jeg tenkt på deg :-)

Gjest gamle sniggabo

Glem det.Du er endelig voksen,og må bare få med det hodet også.Jeg er 54 og ser ut som en 40 åring på en god dag og en 70 åring på en dårlig dag.

Jeg føler meg selvfølgelig som 24 innvendig.Du er sikkert 22 inni?

Bli voksen.Speilet vil fortelle deg det fort nok.

Tips til alle kvinner:Unngå for mye sol.Det ser litt rart ut når en kollega kommer hjem som en neger i august ! 3 uker i syden. Well donne heter det da.

Drikk mye mer vann.Kaffe og te er veldig vanndrivende,og huden tørker ut uten vann og med mye sol.

Ikke alle vil være så hvit som Dita von Teese,men det er jo en mellomting.Så man ser t-skjortekanten eller det hvite under klokka.

Alderdommen kommer til alle.Og du har god tid på deg om du har like god helse som han mannen på 105.Du har da over 60 år igjen.Smil,vær glad og bruk noe sminke,fiks håret og kjøp noen fikse klær.

Du virker bare dum om du er stekt for lenge og klager over rynker 6 mnd etter.Drikk mye vann.

''Det ser litt rart ut når en kollega kommer hjem som en neger i august !''

Kommer hjem som sydhavskonge, mener du vel?

''Det ser litt rart ut når en kollega kommer hjem som en neger i august !''

Kommer hjem som sydhavskonge, mener du vel?

Det er vel mest naturlig at vikinger er relativt bleke?

Man kan ikke begynne å beklage seg som 60 åring,at man ser ut som 80,hvis man i 40+ år har brukt alle ferier i syden og på solstudio hele vinteren.

Jeg er 54 og har pga noe overvekt lite rynker.Håper at jeg også ser bra ut som 64 og 74 åring.

Sommeren er den verste tiden for meg,enten må jeg sitte i skyggen hele sommeren,eller "Bo" ved vårt lokae tjern hele juli.

Enda ønsker jeg meg sol hele sommeren og godt badevær. Jeg legger jo det fuktige badehåndklæet på skuldrene og leser min bok,drikker min saft/cola og spiser min matpakke med 4 kneipp.(skiver) Å ha en fin scooter å tøffe rundt med her ute på landet er bare hærlig.Gratis parkering,gratis badevann og lite kø på Rimi kl 10-14.

Å være (uføre) pensjonist er faktisk ok.

Men det er klart,å bare ha frk pus å komme hjem til på det 21 året begynner å bli kjedelig.

Skal forsøke meg på pappvin til sommeren,ritz salte kjeks og smøreost med annanas og mandarin.Jordbæris i 2 liter eller tress.Hengekøya i skyggen.Får henge opp presseningen i treet.

Annonse

Gjest Elextra

''Lurer faktisk på om jeg kjøpte en slik dessbukseshorts en gang, men at jeg aldri tok den i bruk ''

Ja, grøss! Slike er stygge. Og jeg kan faktisk ikke huske jeg har syntes de var fine - med mindre man er radmager ser man jo ut som man er bred som en låvedør i dem.

sitronsommerfugl

Det er vel mest naturlig at vikinger er relativt bleke?

Man kan ikke begynne å beklage seg som 60 åring,at man ser ut som 80,hvis man i 40+ år har brukt alle ferier i syden og på solstudio hele vinteren.

Jeg er 54 og har pga noe overvekt lite rynker.Håper at jeg også ser bra ut som 64 og 74 åring.

Sommeren er den verste tiden for meg,enten må jeg sitte i skyggen hele sommeren,eller "Bo" ved vårt lokae tjern hele juli.

Enda ønsker jeg meg sol hele sommeren og godt badevær. Jeg legger jo det fuktige badehåndklæet på skuldrene og leser min bok,drikker min saft/cola og spiser min matpakke med 4 kneipp.(skiver) Å ha en fin scooter å tøffe rundt med her ute på landet er bare hærlig.Gratis parkering,gratis badevann og lite kø på Rimi kl 10-14.

Å være (uføre) pensjonist er faktisk ok.

Men det er klart,å bare ha frk pus å komme hjem til på det 21 året begynner å bli kjedelig.

Skal forsøke meg på pappvin til sommeren,ritz salte kjeks og smøreost med annanas og mandarin.Jordbæris i 2 liter eller tress.Hengekøya i skyggen.Får henge opp presseningen i treet.

Likte beskrivelsene av det enkle sommerlivet, nå gleder jeg meg enda mer til sommer!

Det er fantastisk når det er så varmt at det er godt å oppholde seg mest i skyggen. Behold de positive tankene! Damer er glad i ost kjeks og vin :-)

''Lurer faktisk på om jeg kjøpte en slik dessbukseshorts en gang, men at jeg aldri tok den i bruk ''

Ja, grøss! Slike er stygge. Og jeg kan faktisk ikke huske jeg har syntes de var fine - med mindre man er radmager ser man jo ut som man er bred som en låvedør i dem.

Sjekk linken jeg ga prust - eksempel på en fin shorts til damer :)

Jeg er ikke radmager, men slank - og er man str 36 blir man sjelden for bred over ræva uansett :P

Annonse

Vi har litt forskjellig smak - men det er jo helt greit :-)

Mine dongerishortser blir også brukt i uformelle settinger, og absolutt aldri "på byen" :-)

Jeg hadde neppe gått med denne shortsen nå, men syntes det var fint da det var topp mote :) (jada, jeg lar meg påvirke av moten og ser ikke noe galt i det.. tanta mi sier det heter å være "tilpasningsdyktig" :P) EN ting tror jeg aldri jeg kommer til å gå med, selv om det er topp mote nå, og det er slike overdeler: http://4.bp.blogspot.com/-wUzR2AikA5U/UDiBfWk-EXI/AAAAAAAABHc/iKxA5GW5KWI/s1600/hundetannsm%C3%B8nstret+asos.jpg

Alle mine tre døtre har topper med denne kanten på, og de er fine med den på - men av en eller annen grunn fikser jeg ikke slike kanter :P

Jeg hadde neppe gått med denne shortsen nå, men syntes det var fint da det var topp mote :) (jada, jeg lar meg påvirke av moten og ser ikke noe galt i det.. tanta mi sier det heter å være "tilpasningsdyktig" :P) EN ting tror jeg aldri jeg kommer til å gå med, selv om det er topp mote nå, og det er slike overdeler: http://4.bp.blogspot.com/-wUzR2AikA5U/UDiBfWk-EXI/AAAAAAAABHc/iKxA5GW5KWI/s1600/hundetannsm%C3%B8nstret+asos.jpg

Alle mine tre døtre har topper med denne kanten på, og de er fine med den på - men av en eller annen grunn fikser jeg ikke slike kanter :P

Sånne har jeg ikke sett. Synes den toppen var fin jeg :-) Men passer nok best på de litt yngre :-P

Sånne har jeg ikke sett. Synes den toppen var fin jeg :-) Men passer nok best på de litt yngre :-P

Masser av dem på H&M osv nå.... Ensfarvede som regel.. og jeg synes "alle" går i dem uansett alder... Selv fikser jeg dem ikke :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...