Gå til innhold

42 åring som ikke ønsker å se "gammel" ut..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

2

• double

1

• Rhea Silvia

1

• laguna1

1

Mest aktive i denne tråden

Jeg hadde neppe gått med denne shortsen nå, men syntes det var fint da det var topp mote :) (jada, jeg lar meg påvirke av moten og ser ikke noe galt i det.. tanta mi sier det heter å være "tilpasningsdyktig" :P) EN ting tror jeg aldri jeg kommer til å gå med, selv om det er topp mote nå, og det er slike overdeler: http://4.bp.blogspot.com/-wUzR2AikA5U/UDiBfWk-EXI/AAAAAAAABHc/iKxA5GW5KWI/s1600/hundetannsm%C3%B8nstret+asos.jpg

Alle mine tre døtre har topper med denne kanten på, og de er fine med den på - men av en eller annen grunn fikser jeg ikke slike kanter :P

Sånn har jeg også :) Ensfarget jeg da, møstret blir too much..

Gjest N@ttugla meg

Denne tråden var skummelt inspirerende. Gjett hvem som nettopp fant frem saks og kam, og klippet av seg 15-20 centimeter hår? Joda, det var meg ;o) Har klippet det opp, og fått frem fallet mitt igjen. Er dradd i trynet, så det kan ikke ha skadet å klippe av litt (litt??) av lengdene. Er spent på hva mannen sier når han våkner - kanskje han skriker av skrekk eller fryd, over at "et annet" kvinnemenneske ligger ved siden av ham :o) Hehe, jeg vet ikke om jeg skal takke eller "klage" over denne tråden og dermed inspirasjonen, vi får se i morgen, når det lysner :) Vurderer å ta meg et glass vann også. Men legge meg tidlig? Hm., det får vi se på i en senere anledning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...