Gå til innhold

NHD. Hva skjer hvis man trapper for fort ned?

Anbefalte innlegg

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Jeg har tid, men lurer bare hva som evt. kan skje hvis man trapper for fort ned på Lamictal når man står på en dose på 250 mg..?

Da tenker jeg ikke på tilbakefall på bipolar depresjon men på fysiske reaksjoner på for fort nedtrapping..

Skrevet

Jeg vil IKKE anbefale det ihvertall. Jeg har blitt dårlig når jeg har glemt å ta den. Fått støt i hodet, vært ør, sovet tungt og vært svimmel.

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Jeg vil IKKE anbefale det ihvertall. Jeg har blitt dårlig når jeg har glemt å ta den. Fått støt i hodet, vært ør, sovet tungt og vært svimmel.

Av Lamictal? Jeg har glemt av og til å tatt morgendosen på 125 mg. Aldri merket noen tendens til ubehag..

Skrevet

Av Lamictal? Jeg har glemt av og til å tatt morgendosen på 125 mg. Aldri merket noen tendens til ubehag..

Ja. Men jeg glemte å skrive at jeg bruker 300 mg og tar dessuten hele dosen på en gang (om kvelden). Så det er mulig det utgjør en forskjell. Du trenger jo heller ikke reagere på det.

Hvorfor ikke bare trappe ned etter en plan hvis du har det?

Gjest nok er nok ja
Skrevet

Ja. Men jeg glemte å skrive at jeg bruker 300 mg og tar dessuten hele dosen på en gang (om kvelden). Så det er mulig det utgjør en forskjell. Du trenger jo heller ikke reagere på det.

Hvorfor ikke bare trappe ned etter en plan hvis du har det?

Joda skal trappe forsiktig ned, bare lurte. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...