Gå til innhold

Søster som ikke vil spise

Anbefalte innlegg

Gjest IIIIIIIIIIIAMAndan-----
Skrevet

Hei hei:) Jeg er en jente på 13 år som har en søster som ikke vil spise, Mor ble idag så sint at hun kastet kjelen full av grønnsaker ned på gulve og kjelen ble nesten ødelagt. Søsteren min spiser kun maten som naboen lager(polarbrød & Pølser) Og nekter å ta brødskive! Vi er på samme alder og blir mobbet fordi hun er så liten... Som på størrelsen til en i andre klasse og hun ser ut som bare kjellet og ben nesten! Jeg er redd for at henne skal dø og mor er helt fortvilet. Jeg selv liker og smaker på maen som blir satt på bordet og synes det er fælt å spise under sånne omstendigeter! Søsteren min gikk deretter inn på rommet sitt for å gjøre en lang historie kort så fikk hun beksjed om å rydde opp men har ikke kommet ut, hun er ofte syk og leker også med dokker....! HJELP!!!!!! Jeg/ vi trenger hjelp, har du noen tips?

Skrevet

Din mor (eller far) må ta med seg søsteren din til legen og snakke med ham/henne og be om hjelp. Søsteren din har tydeligvis en alvorlig spiseforstyrrelse og trenger kyndig hjelp for å bli frisk.

Om du trenger noen å snakke med kan du kanskje snakke med helsesøster, noen slektninger, venninners mødre eller besteforeldre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...