Gå til innhold

sykdom og førerkort

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Det er ikke bare de som er psyke og går på psykofarma som er en fare i trafikken.

''

Er det noen som har påstått det?

Gjest bølger
Skrevet

''Det er ikke bare de som er psyke og går på psykofarma som er en fare i trafikken.

''

Er det noen som har påstått det?

Nei. Jeg bare kom til å tenke på det når jeg leste artikkelen og det har vært så mye fokus på psykisk syke og psykofarma, at det nok er mange andre også som er til fare i trafikken.

Gjest bølger
Skrevet

Kan noen slette innlegget. Angrer på at jeg sendte det.

Føler det ble feil tatt opp. Jeg sliter nå, så please slett det.

Skrevet

Om du sliter fordi du postet et innlegg og folk stiller deg noen spm.tegn ved det så bør du kanskje vurdere om det kan være hensiktsmessig for deg å ta en time out herfra?

Skrevet

Det var ikke noe galt med innlegget ditt :) Det er viktig å huske at det ikke gjelder bare psykisk helse men også fysisk helse. Det er lett å glemme det når fokuset er/har vært så mye på psyisk helse. Husk at det fokuseres på psykisk helse når det har vært tatt opp på psyk.forum - da er det nsturlig at det fokuseres på psykofarm.meds.

Jeg synes det var fint at du minnet oss på at det ikke gjelder bare psykisk helse. Så forsøk å ikke tenke negativt.

God natt bølger :)

Gjest bølger
Skrevet

Om du sliter fordi du postet et innlegg og folk stiller deg noen spm.tegn ved det så bør du kanskje vurdere om det kan være hensiktsmessig for deg å ta en time out herfra?

Måten de skriver det på. De visste at jeg ikke trodde det gjalt bare psyke og de som brukte psykofarma, og har heller ikke skrevet at jeg lurte på det, så hvorfor spør de. Alt jeg har skrevet har hvis vært feil i den senere tid av en eller annen grunn. Samlet sett er dette blitt for mye. Dere er vel lei av meg, så det er vel tid for time out. Men jeg trodde dette var et psykiatriforum for de som slet psykisk. Trodde hvis jeg skulle få oppbakking, råd og støtte her når jeg sliter.

Skrevet

Måten de skriver det på. De visste at jeg ikke trodde det gjalt bare psyke og de som brukte psykofarma, og har heller ikke skrevet at jeg lurte på det, så hvorfor spør de. Alt jeg har skrevet har hvis vært feil i den senere tid av en eller annen grunn. Samlet sett er dette blitt for mye. Dere er vel lei av meg, så det er vel tid for time out. Men jeg trodde dette var et psykiatriforum for de som slet psykisk. Trodde hvis jeg skulle få oppbakking, råd og støtte her når jeg sliter.

Bølger, nå synes jeg du skal trekke pusten dypt. Du har ikke gjort noe galt, ingen har gjort noe galt. Nå tolker du absolutt alt i aller verste mening. Trekk pusten, skru av maskinen og ta kveld, dette overlever du.

Skrevet

Nei. Jeg bare kom til å tenke på det når jeg leste artikkelen og det har vært så mye fokus på psykisk syke og psykofarma, at det nok er mange andre også som er til fare i trafikken.

Ja, det er mange ulike årsaker til at folk kan være trafikkfarlige.

Førerkortforskriften har egne regler som gjelder de som har diabetes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...