Gå til innhold

Nettbanken

Anbefalte innlegg

Gjest Melis37
Skrevet

............virker den ikke i dag eller er det bare hos meg? kommer ikke inn uansett hva. Den gnåler om java,som jeg har innstallert. Hva mere kan jeg gjøre???

Skrevet

Det er ikke en oppgradering den vil at du skal installere, da? Det har vært krav om det pga. smutthull i sikkerheten. Les feilmeldingen nøye.

Du har sikkert prøvd å gå ut av nettleseren og logge deg inn på nytt?

Gjest Melis37
Skrevet

Glem det,er antageligvis denne dustete nettleseren min chrome!!! blææææh.

Skrevet

Glem det,er antageligvis denne dustete nettleseren min chrome!!! blææææh.

Det er flere år siden jeg hadde problemer med chrome og nettbanken i kombinasjon, men det kommer sikkert an på hvilken nettbank du har?

Gjest Melis37
Skrevet

Det er flere år siden jeg hadde problemer med chrome og nettbanken i kombinasjon, men det kommer sikkert an på hvilken nettbank du har?

Dnb :)

Skrevet

Dnb :)

Jeg har også DnB og var inne i går via Chrome, helt uten problemer.

Skrevet

Kom ny oppdatering av Java i går, kanskje det er den du mangler?

Gjest Melis37
Skrevet

Jeg har også DnB og var inne i går via Chrome, helt uten problemer.

Det var nettleseren min som fant ut at den ikke gadd dette med dnb i dag :) virker nå da. Men straks jeg brukte Explorer gikk det fint,før i dag. Men som sagt...nå virker alt igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...