Gå til innhold

Stakkars dere med Telenor Mobil abonnement

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

10

• candyqueen_83

3

• nick

2

• XbellaX

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Scarlet O'Hara

Det er et viktig poeng hvordan du bruker mobilen før man kan sammenligne priser, og jeg skal ikke påstå at ikke One Call er billigere enn Telenor - men når du først skal skrive et slik innlegg, du kunne ikke tatt deg bryet med å sjekke fakta? Siden det koster 5,- pr MB data og ikke dobbelt så mye som du skriver...

Gjest One Call er best!

Det er et viktig poeng hvordan du bruker mobilen før man kan sammenligne priser, og jeg skal ikke påstå at ikke One Call er billigere enn Telenor - men når du først skal skrive et slik innlegg, du kunne ikke tatt deg bryet med å sjekke fakta? Siden det koster 5,- pr MB data og ikke dobbelt så mye som du skriver...

Dobbelt så mye? Hvor har jeg skrevet det?

Annonse

Gjest One Call er best!

Forstår. Du må ha et abonnement hvor det er billigere. Jeg sjekket abonnementer ved binding, og da var det 10 kr. pr. MB.

Uansett fem ganger så dyrt i forhold til One Call.

Gjest Scarlet O'Hara

Forstår. Du må ha et abonnement hvor det er billigere. Jeg sjekket abonnementer ved binding, og da var det 10 kr. pr. MB.

Uansett fem ganger så dyrt i forhold til One Call.

Det kommer an på hvilket abonnement du har ja, men igjen - det kommer helt an på bruken om hva som lønner seg eller ikke. Og selv om jeg er Telenorkunde, syndes jeg ikke at du trenger å synes synd på meg :-)

Annonse

Gjest One Call er best!

Her i huset er vi også veldig fornøyd med One Call. Jr hadde 5-700,- i mobilregning hver mnd, men etter overgang til One Call og Folkepakka har han ikke vært over 199,- faktisk :)

Jeg trodde verden var fortapt inntil jeg leste ditt innlegg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...