Gå til innhold

Stakkars dere med Telenor Mobil abonnement

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs D

10

• candyqueen_83

3

• nick

2

• XbellaX

2

Mest aktive i denne tråden

Jeg liker One Call, byttet fra Telenor og mener jeg gikk ned 200-250 kr per måned. Jeg har den til 99,- nå som omtrent alle de jeg er i daglig kontakt med har iphone så går ikke imessage og mms inn på den kvoten så jeg sender ca 10 vanlige sms per måned. Genialt.

Bruker du Komplett L får du 1000 MB gratis per mnd for kr 299.

Talkmore er enda billigere enn 1 call.

Jeg har 1000 MB, 600 minutter, 600 sms og 600 MMS for 199 kroner. Kan doble dette for 99 kroner ekstra hvis nødvendig. Er en grei deal. :)

Annonse

Gjest Scarlet O'Hara

Stakkars? Tror du ikke de har valgt det selv?

Det er noe med det. Dessuten, jeg har valgt et abonnement hvor jeg holder meg innenfor den inkluderte trafikken, så prisen pr MB kunne ha vært 100 kroner for min del ;-)

Stakkars? Tror du ikke de har valgt det selv?

Jeg tror det er mange som velger eller blir hos Telenor av gammel vane. Det er lett å tenke at Telenor er trygt og solid siden de er eldst. Jeg skulle ha nytt abonnement nylig, og jeg kviet meg for å prøve noe annet, selv om jeg tidligere har vært svært fornøyd med både Netcom og Tele2. Jeg fikk anbefalinger og sammenlignet priser, og landet til slutt på One Call.

Gjest One Call er best!

Jeg tror det er mange som velger eller blir hos Telenor av gammel vane. Det er lett å tenke at Telenor er trygt og solid siden de er eldst. Jeg skulle ha nytt abonnement nylig, og jeg kviet meg for å prøve noe annet, selv om jeg tidligere har vært svært fornøyd med både Netcom og Tele2. Jeg fikk anbefalinger og sammenlignet priser, og landet til slutt på One Call.

Du så lyset til slutt! :)

Men om andre velger Telenor (eller Netcom for den del) av gammel vane, så er det noe jeg driter i. Selv har jeg OneCall, og gir altså f.. i hva andre måtte velge.

Spør folk om råd, så forteller jeg dem jo om at jeg er veldig fornøyd med OneCall. Bortsett fra en liten ting som er et kombinert iPhone/OneCall-problem.

Annonse

Men om andre velger Telenor (eller Netcom for den del) av gammel vane, så er det noe jeg driter i. Selv har jeg OneCall, og gir altså f.. i hva andre måtte velge.

Spør folk om råd, så forteller jeg dem jo om at jeg er veldig fornøyd med OneCall. Bortsett fra en liten ting som er et kombinert iPhone/OneCall-problem.

''Bortsett fra en liten ting som er et kombinert iPhone/OneCall-problem.''

Hva er det?

''Bortsett fra en liten ting som er et kombinert iPhone/OneCall-problem.''

Hva er det?

Svært mange iPhone-brukere som har OneCall opplever stadig vekk at innstillingene for mobildata forsvinner sånn at man ikke får sendt eller mottatt MMS. Er mange som skriver om dette på diverse epleforum.

Gjest One Call er best!

Svært mange iPhone-brukere som har OneCall opplever stadig vekk at innstillingene for mobildata forsvinner sånn at man ikke får sendt eller mottatt MMS. Er mange som skriver om dette på diverse epleforum.

Men dette er vel et IPhone-problem, og ikke One Calls sitt?

Men dette er vel et IPhone-problem, og ikke One Calls sitt?

Det er jo ikke et iPhone-problem så lenge det kun skjer med de som har OneCall? Jeg hadde Netcom tidligere og opplevde aldri problemet da. Min eks hadde Telenor, der også var det null problem. Og om man ser litt rundt på eplenettsteder, så skjer det altså kun med OneCall-kunder.

Gjest One Call er best!

Det er jo ikke et iPhone-problem så lenge det kun skjer med de som har OneCall? Jeg hadde Netcom tidligere og opplevde aldri problemet da. Min eks hadde Telenor, der også var det null problem. Og om man ser litt rundt på eplenettsteder, så skjer det altså kun med OneCall-kunder.

Skjønner ikke helt dette. Man skriver inn dataene i innstilligene på Iphonen. At de skulle forsvinne er merkverdig, når innstillingene fra f.eks. Telenor ikke gjør det.

Helt riktig det, har opplevd det selv. Heldigvis har de så enkle hjelpesider at det styret kun tar ca 2 min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...