Gjest geneva Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har to nære familemedlemmer. Den ene har alltid vært slem og funnet på veldig mye for å gjøre livet surt for oss. Den andre har alltid vært snill, grei og hjulpet oss veldig mye. En god venn. Så blir h-n som er snill veldig syk og døende. Han som er og blir slem biter det ingenting på. Er sikkert kynisk å tenke sånn, men måtte bare få det ut. Livet er urettferdig. 0 Siter
Gondor Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Ja, det er fryktelig urettferdig. Jeg kan tenke på flere eksempler hvor den snille må ta smellen, mens den slemme har det riktig så godt. Men hva kan vi gjøre? Er det en hemmelig lov der ute? 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Ja, det er fryktelig urettferdig. Jeg kan tenke på flere eksempler hvor den snille må ta smellen, mens den slemme har det riktig så godt. Men hva kan vi gjøre? Er det en hemmelig lov der ute? Ja, det må være en hemmelighet som ikke jeg skjønner noe av. Den som har laget den har mål og mening som er helt på trynet ;((( 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Dataen min er så treg, fikk ikke hørt den, men takk likevel 0 Siter
Gondor Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 En jeg kjenner, som døde i 1997, i en alder av 31 år, fikk skrevet dette i dødsannonsen sin. "Only the good die young". Sterke ord. 0 Siter
Gondor Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Ja, det må være en hemmelighet som ikke jeg skjønner noe av. Den som har laget den har mål og mening som er helt på trynet ;((( Føler du deg som en av dem? 0 Siter
Gjest wai Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 En jeg kjenner, som døde i 1997, i en alder av 31 år, fikk skrevet dette i dødsannonsen sin. "Only the good die young". Sterke ord. Ja er det, mye sannhet i den sangen. Iron maiden har mye bra tekster. 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Føler du deg som en av dem? Nei, det er jeg ikke. 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Synes ikke det er noe rart du tenker slik jeg 0 Siter
Gjest Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Synes ikke det er noe rart du tenker slik jeg 0 Siter
Gondor Skrevet 5. februar 2013 Skrevet 5. februar 2013 Nei, det er jeg ikke. Det gjør jeg. Bortsett fra at jeg er dumsnill, ikke snill. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.