Gå til innhold

Livet er urettferdig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to nære familemedlemmer. Den ene har alltid vært slem og funnet på veldig mye for å gjøre livet surt for oss. Den andre har alltid vært snill, grei og hjulpet oss veldig mye. En god venn.

Så blir h-n som er snill veldig syk og døende. Han som er og blir slem biter det ingenting på. Er sikkert kynisk å tenke sånn, men måtte bare få det ut. Livet er urettferdig.

Skrevet

Ja, det er fryktelig urettferdig. Jeg kan tenke på flere eksempler hvor den snille må ta smellen, mens den slemme har det riktig så godt.

Men hva kan vi gjøre? Er det en hemmelig lov der ute?

Skrevet

Ja, det er fryktelig urettferdig. Jeg kan tenke på flere eksempler hvor den snille må ta smellen, mens den slemme har det riktig så godt.

Men hva kan vi gjøre? Er det en hemmelig lov der ute?

Ja, det må være en hemmelighet som ikke jeg skjønner noe av. Den som har laget den har mål og mening som er helt på trynet ;(((

Skrevet

Dataen min er så treg, fikk ikke hørt den, men takk likevel :)

Skrevet

En jeg kjenner, som døde i 1997, i en alder av 31 år, fikk skrevet dette i dødsannonsen sin. "Only the good die young". Sterke ord.

Skrevet

Ja, det må være en hemmelighet som ikke jeg skjønner noe av. Den som har laget den har mål og mening som er helt på trynet ;(((

Føler du deg som en av dem?

Skrevet

En jeg kjenner, som døde i 1997, i en alder av 31 år, fikk skrevet dette i dødsannonsen sin. "Only the good die young". Sterke ord.

Ja er det, mye sannhet i den sangen. Iron maiden har mye bra tekster.

Skrevet

Føler du deg som en av dem?

Nei, det er jeg ikke.

Skrevet

Nei, det er jeg ikke.

Det gjør jeg. Bortsett fra at jeg er dumsnill, ikke snill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...