Gå til innhold

Dere som bruker Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

den skal jo tas fast, og +/- innen 3 timer på morgen.

Hva gjør dere om dere glemmer den, lar dere være å ta den senere på dagen? Er det noen vits å ta den senere på dagen om dette skjer flere ganger i mnd?

Jeg har vært ustabil med å ta den til fast tid pga ustabil døgnrytme og søvn osv, og jeg har tenkt at det ikke er noen vits å ta den senere på dagen. Er det det?

Skrevet

Jeg vet som regel når jeg må tidlig opp og når jeg kan sove litt lengre. Setter alltid på vekkerklokka de dagene jeg står opp litt senere. Tar den ca kl 8-9 hver morgen.

Glemmer jeg den, det skjer veldig sjelden, så tar jeg den likevel om jeg det ikke har gått over 8 timer. Det har gått veldig bra for meg. Jeg tror jeg skal ha denne medisinen til frokost så lenge jeg lever :-). Smaker veldig godt sammen med knekkebrød og makrell i tomat. Svelger den gjerne ned med litt farris.

Dette er vel den eneste medisinene jeg aldri har hatt noe som helst ambivalens mot å ta. Jeg kjenner at den gjør meg godt og derfor er jeg også veldig påpasselig med å ta den. Vil ikke ha igjen selvmordstanker og annet dritt.

Skrevet

Jeg vet som regel når jeg må tidlig opp og når jeg kan sove litt lengre. Setter alltid på vekkerklokka de dagene jeg står opp litt senere. Tar den ca kl 8-9 hver morgen.

Glemmer jeg den, det skjer veldig sjelden, så tar jeg den likevel om jeg det ikke har gått over 8 timer. Det har gått veldig bra for meg. Jeg tror jeg skal ha denne medisinen til frokost så lenge jeg lever :-). Smaker veldig godt sammen med knekkebrød og makrell i tomat. Svelger den gjerne ned med litt farris.

Dette er vel den eneste medisinene jeg aldri har hatt noe som helst ambivalens mot å ta. Jeg kjenner at den gjør meg godt og derfor er jeg også veldig påpasselig med å ta den. Vil ikke ha igjen selvmordstanker og annet dritt.

Formen min har variert så mye og jeg har fått lov til å ligge og sove utover formiddagen for at jeg skulle ha klart jobben. Så jeg ga opp å ha på noen alarm - det var for ustabilt allerede. Derfor ble jeg bare sløvere med å ta den; jeg tenkte ikke på at jeg kunne ta den uansett om det var senere på dagen - jeg tenkte enten/eller og dermed ga jeg bare mer og mer blaffen i å ta den..

Skrevet

Sett en alarm på mobilen og ta medisinen til denne tiden hver eneste dag. Vanskeligere kan det vel ikke være. Ha medisinen i nattbordskuffen om det er slik at du ofte sover.

Skrevet

Sett en alarm på mobilen og ta medisinen til denne tiden hver eneste dag. Vanskeligere kan det vel ikke være. Ha medisinen i nattbordskuffen om det er slik at du ofte sover.

Vet du om det gjør noe å ta den på ettermiddagen - ca kl 14:30?

Skrevet

Vet du om det gjør noe å ta den på ettermiddagen - ca kl 14:30?

Skrevet

Jeg skal prøve å ta den på nytt tidspunkt. Om ettermaiddagen før jeg drar på jobb. Morgenene er altfor ustabil.

Skrevet

Formen min har variert så mye og jeg har fått lov til å ligge og sove utover formiddagen for at jeg skulle ha klart jobben. Så jeg ga opp å ha på noen alarm - det var for ustabilt allerede. Derfor ble jeg bare sløvere med å ta den; jeg tenkte ikke på at jeg kunne ta den uansett om det var senere på dagen - jeg tenkte enten/eller og dermed ga jeg bare mer og mer blaffen i å ta den..

''Formen min har variert så mye og jeg har fått lov til å ligge og sove utover formiddagen for at jeg skulle ha klart jobben.''

Kanskje formen varierer fordi du tar wellbutrin uregelmessig?

Skrevet

''Formen min har variert så mye og jeg har fått lov til å ligge og sove utover formiddagen for at jeg skulle ha klart jobben.''

Kanskje formen varierer fordi du tar wellbutrin uregelmessig?

Det er sikkert en årsak ja...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...