Gå til innhold

Hva er galt?

Anbefalte innlegg

Gjest Tenkermye22
Skrevet

Jeg er ei jente på 22år som er svært bekymret. Jeg har symptomer på ett eller annet men hva! Mine symptomer er: - tisser hele tida og mye - oppblåst mage hele tiden - kvalme og hodepine - øm i brystene på sidene - det brune rundt nippelen har blitt større føler jg - mye utflod ( til tider så mye at det går igjennom buksen) - luktende utflod - tykk utflod - kløe der nede - ømt der nede, føler at det til tider er ett press der nede og opp i magen - føler ett trykk der nede - svie etter jeg har tisset( ikke hver gang) - magen har vokst litt og lagt på meg en del på to uker! Jeg som egentlig ikke legger på meg så fort - trøtt og sliten hele tiden og av ingenting - hodepine ( spesielt i tinningen) - lukter der nede så jeg må dusje hver eneste dag - banker der nede (underlivet) - til tider vondt under sex. Og kramper i magen etter sex! Utrolig vondt! - mye leamus i magen - vondt i bekkenet, ubehag i magen og vondt i eggstokkene. Har testet meg for klamydia og det var det ikke. Har også gått på 3 kurer for urinveisinfeksjon fordi jeg og legen var sikker på at det var det det var. Tok urinprøve før første kur og den viste urinveisinfeksjon men siden problemet ikke har gitt seg så trudde vi at kuren ikke hadde fungert på meg så tok to kurer til. Den siste mot både klamydia og urinveisinfeksjon men neida! Probleme har bare ballet på seg og jeg har fått mer og mer symptomer på noe jeg ikke aner hva er! Er veldig bekymret! Skal ikke til gynokolog før mandag så håper på svar før da! Er så bekymret! Leste litt på graviditet med tvillinger, der sto det at viss man venter tvillinger kan man legge på seg mye fortere! men det kan det vell ikke være. Man legger vell ikke på seg så man ser det på to uker da? Skal sies at faren til kjæresten min er enegged tvilling! Men jeg kan vell ikke vente tvillinger!? Hilsen meg!

Skrevet

Nå er du havnet på forum for psykiatri, forsøk allmennmedisin-forumet istedet, håper du finner ut av dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...