Gå til innhold

Hvis noen bulker bilen din

Anbefalte innlegg

Gjest ughhhhhhhhhhh
Skrevet

Er det da vanlig å ringe til den som gjorde det? Eller skal alt gå via forsikringsselskapet?

Syns det er litt ekkelt å måtte ringe selv jeg - jeg er liksom ikke "frekk" nok,

og litt ydmyk, og da er det jo lett at det går i synderens favør... at jeg lar meg snakke ned?

Hmmmmmm....

Og når bare jeg var vitne, så stiller jeg jo litt svakt, eller?

Skrevet

Du må ringe, dere må vel fylle ut skademelding sammen som sendes begges forsikringsselskap.

Skrevet

La vedkommende igjen navn og slikt, eller bare så du det ?

Hvis noen bulker bilen din og stikker, men du vet hvem det er hadde jeg kontaktet politi i tillegg til forsikringsselskap.

Da får de seg en skikkelig smekk og risikerer miste retten til å forsikre seg. Og det fortjener de, de jævla køddene som bulker andres bilder for titusner av kroner og stikker fra regninga..

men la vedkommende navn og nr får du ringe. Så fyller dere skadeskjema, du får taksert skaden og så får du pengene. Det er ikke noe å 'snakke seg unna'. Vedkommende kan evt tilby å betale av egen lomme, men pass på å få taksert skaden først.

Skadetaksten= det beløpet du skal ha.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...