Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Jeg har verken gått ned eller opp på fluanxol. Venter med lengsel på et ap som gjør at en går NED! Det er dessverre urealistisk å tro at det vil komme (de første 10 år). 0 Siter
Gjest Rosenrød fremtid? Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Det er dessverre urealistisk å tro at det vil komme (de første 10 år). Når man ser på psykiatriens historie må det vel bare gå fremover? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Som du kan lese i linken, vil Trilafon tabletter fortsatt kunne fås på registreringsfritak. Det er trilafon depot som forsvinner helt. http://www.legemiddelverket.no/Nyheter/Legemiddelmangel/Sider/R%C3%A5d-ved-overgang-fra-perfenazin-depotinjeksjon.aspx 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Som du kan lese i linken, vil Trilafon tabletter fortsatt kunne fås på registreringsfritak. Det er trilafon depot som forsvinner helt. http://www.legemiddelverket.no/Nyheter/Legemiddelmangel/Sider/R%C3%A5d-ved-overgang-fra-perfenazin-depotinjeksjon.aspx Yesssss. What is so the problem? Får jeg den fortsatt på blå resept? Går dette i box skal det feires med en kjempediger kake ;-). 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Yesssss. What is so the problem? Får jeg den fortsatt på blå resept? Går dette i box skal det feires med en kjempediger kake ;-). Ja, du får den fortsatt på blå resept. Du og legen din må bare huske å være tidlig ute med bestillingene. Reg.fritak kan ta noen uker. Ikke vent med neste bestilling til du har to tabletter igjen. 0 Siter
Gjest geneva Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Ja, du får den fortsatt på blå resept. Du og legen din må bare huske å være tidlig ute med bestillingene. Reg.fritak kan ta noen uker. Ikke vent med neste bestilling til du har to tabletter igjen. Ja, det skal jeg klare;-). Har du visst om dette lenge? You just saved my life! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.