Gå til innhold

Reductil/nhd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ta reductil når man tar ap?

Har du tro på det?

Lurer på om jeg skal spør om å få det, det skal jo gi mindre sultfølelse.

Fortsetter under...

Skrevet

Reductil er vel ikke lengre på markedet, etter hva jeg vet. Så du får det neppe utskrevet av legen. Det ble trukket pga bivirkninger.

Skrevet

Reductil er vel ikke lengre på markedet, etter hva jeg vet. Så du får det neppe utskrevet av legen. Det ble trukket pga bivirkninger.

Å så synd, nå når jeg endelig fant en løsning :-(

Skrevet

Du kan ta det andre preparatet, det som suger fett fra tarmen.

Reductil kunne man vel ikke ta med andre medisiner som virket på serotonin tror jeg.

Skrevet

Du kan ta det andre preparatet, det som suger fett fra tarmen.

Reductil kunne man vel ikke ta med andre medisiner som virket på serotonin tror jeg.

Ok, får høre med legen. Så på apoteket at de hadde karbiblokkere, men det er vel bare tull. Er det xenical du mener? Fikk det en gang og da satt jeg mye på do og dreit olje, fysj!

Skrevet

Ok, får høre med legen. Så på apoteket at de hadde karbiblokkere, men det er vel bare tull. Er det xenical du mener? Fikk det en gang og da satt jeg mye på do og dreit olje, fysj!

Ja er xenical jeg tenkte på.

Ellers er det vel ikke så mye annet. Desverre.

Annonse

Skrevet

Ja er xenical jeg tenkte på.

Ellers er det vel ikke så mye annet. Desverre.

Hm, veldig dumt det.

• 4 uker senere...
Gjest Demian
Skrevet

Hvordan har det gått?

Hva slags erfaringer har du med Reductil?

Gjest Demian
Skrevet

Jeg har sjekket Reductil opp imot to ulike ap'er uten å få advarsel om uheldige interaksjoner.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvordan har det gått?

Hva slags erfaringer har du med Reductil?

1. Reductil er trukket fra markedet.

2. Den syntes å ha god effekt på de søthungrige. På andre overspisere var virkningen tvilsom.

Gjest Demian
Skrevet

1. Reductil er trukket fra markedet.

2. Den syntes å ha god effekt på de søthungrige. På andre overspisere var virkningen tvilsom.

Jeg har en pakke liggende.

Forstår jeg deg dithen at dette er en grei kombinasjon med ap (iflg info på interaksjoner.no) for å få litt dreisen på vektreduksjonen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...