Gjest BVIF Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Hei! I dag fikk jeg brev fra legen om kyssesyken. Og det står at svarene på prøven, viser det samme som da jeg hadde kyssesyken. Vil det da si at jeg har kyssesyken igjen? 0 Siter
Tullemusa Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Er det lenge siden du hadde kyssesyken? 0 Siter
Gjest BVIF Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Er det lenge siden du hadde kyssesyken? under to mnd 0 Siter
Tullemusa Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 under to mnd Da vil jeg tro at du ikke er frisk fra første runde med kyssesyken. Det kan ta flere måneder før blodprøvene er normale. Man får oftest ikke kyssesyken mer enn en gang. 0 Siter
Gjest BVIF Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Da vil jeg tro at du ikke er frisk fra første runde med kyssesyken. Det kan ta flere måneder før blodprøvene er normale. Man får oftest ikke kyssesyken mer enn en gang. så da har jeg kyssesyken enda? 0 Siter
Tullemusa Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 så da har jeg kyssesyken enda? Hvis prøvene viser at du har kyssesyken enda, så har du nok det. Flere jeg kjenner har vært syke på månedsvis på grunn av dette. 0 Siter
XbellaX Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 ''Vil det da si at jeg har kyssesyken igjen?'' Ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.