Gå til innhold

Kyssesyken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I dag fikk jeg brev fra legen om kyssesyken. Og det står at svarene på prøven, viser det samme som da jeg hadde kyssesyken. Vil det da si at jeg har kyssesyken igjen?

Skrevet

under to mnd

Da vil jeg tro at du ikke er frisk fra første runde med kyssesyken. Det kan ta flere måneder før blodprøvene er normale. Man får oftest ikke kyssesyken mer enn en gang.

Skrevet

Da vil jeg tro at du ikke er frisk fra første runde med kyssesyken. Det kan ta flere måneder før blodprøvene er normale. Man får oftest ikke kyssesyken mer enn en gang.

så da har jeg kyssesyken enda?

Skrevet

så da har jeg kyssesyken enda?

Hvis prøvene viser at du har kyssesyken enda, så har du nok det. Flere jeg kjenner har vært syke på månedsvis på grunn av dette.

Skrevet

''Vil det da si at jeg har kyssesyken igjen?''

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...