Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte heller ikke røykeplass. Hvis det er det, mistet det sjarmen for min del. Jeg så for meg et lunt lesehjørne.

Ja, et sted å ta frem interiørbladet mens snøen dasker i ansiktet - hehehe

Skrevet

Kan jo tolkes som en advarsel om at dette kan være et innrøkt hus.

:-)

mvh

Haha, sant :P

Gjest Monicaen
Skrevet

Du må ikke være så opphengt i snøværet ;-)

Se for deg sol som varmer i stedet. Med påskeappelsin og varm sjokolade. Da er det lesekrok.

Skrevet

Det falt meg ikke inn engang! :) røyker ikke jeg

Røyker ikke jeg heller, men har noen røykende venner som verdsetter et hyggelig sted å røyke noe enormt;-)

Skrevet

Du må ikke være så opphengt i snøværet ;-)

Se for deg sol som varmer i stedet. Med påskeappelsin og varm sjokolade. Da er det lesekrok.

Jada - jeg ser den - det er bare det AT det snør som ville helvete på alle bildene til den leiligheten - hehehe

Skrevet

Vi skal også straks ta bilder til prospektet, og jeg har merket meg fenomenet i boligannonser med lykter, utemøbler og pledd midt på vinteren. Ja, det ser litt pussig ut, men siden "alle" gjør det skal pikadø vi også. :-)

Skrevet

Jada - jeg ser den - det er bare det AT det snør som ville helvete på alle bildene til den leiligheten - hehehe

Da får du gå i gang med å lage mange slike ballong-islykter alle lager fortiden.

Må vel passe bra på slike bilder, kjeeempekoslig ;)

Skrevet

Vi skal også straks ta bilder til prospektet, og jeg har merket meg fenomenet i boligannonser med lykter, utemøbler og pledd midt på vinteren. Ja, det ser litt pussig ut, men siden "alle" gjør det skal pikadø vi også. :-)

Vi gjorde det ikke :) enda stylisten sa det,- men jeg har tenkt å sette ut lykt, en gammel kjelke og Erica (kunstig - fordi jeg ikke fikk tak i ekte) i en potte, utenfor på trappa. Det liver opp :) Vi skal ha visning på søndag. Det blir spennende :)

Skrevet

Da får du gå i gang med å lage mange slike ballong-islykter alle lager fortiden.

Må vel passe bra på slike bilder, kjeeempekoslig ;)

Ja - det hadde vært kjekt! :)

Selv sendte jeg vakre sommerbilder fra hagen til megleren, så de brukte et av de i nettannonsen. Jeg går jo knapt nok ut til bilen når jeg må på denne årstiden. Setter meg ikke til på pledd og leser bøker -hehe

Skrevet

Lunt og godt.

mvh

Skrevet

En annen måte å se et slikt bilde på er at dette er det beste sommeren blir....

mvh

Skrevet

Vi gjorde det ikke :) enda stylisten sa det,- men jeg har tenkt å sette ut lykt, en gammel kjelke og Erica (kunstig - fordi jeg ikke fikk tak i ekte) i en potte, utenfor på trappa. Det liver opp :) Vi skal ha visning på søndag. Det blir spennende :)

Det høres bra ut. Lykke til med visning! :)

tzatziki1365380058
Skrevet

En annen måte å se et slikt bilde på er at dette er det beste sommeren blir....

mvh

Hoho, what you see, is what you get, liksom ? :)

Vel, da kan vi i alle fall se frem til en forandring, om ikke annet. De siste årene har det regnet vannret, loddrett og oppover her vi bor, så sommersnø ville jo nesten vært en opptur :)

Skrevet

Hoho, what you see, is what you get, liksom ? :)

Vel, da kan vi i alle fall se frem til en forandring, om ikke annet. De siste årene har det regnet vannret, loddrett og oppover her vi bor, så sommersnø ville jo nesten vært en opptur :)

Sikkert ikke så dumt med tanke på global oppvarming heller.

mvh

Gjest Veldig kleint
Skrevet

Veldig kleint!

Hadde det vært en lun krok med tak over, og utemøblene var store og gode ( som i interiørblader ), da hadde det sett super koslig ut. Alt til sin tid.......

Skrevet

Høres ikke dumt ut det! Lykke til! :-)

Skrevet

Veldig kleint!

Hadde det vært en lun krok med tak over, og utemøblene var store og gode ( som i interiørblader ), da hadde det sett super koslig ut. Alt til sin tid.......

Nå er det solgt -så kanskje det hjalp! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...