Gå til innhold

Nam :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Melis37
Skrevet

Nei. Jeg liker ikke pannekaker som middag,men til dessert er det godt :P

Skrevet

Nei. Jeg liker ikke pannekaker som middag,men til dessert er det godt :P

Skal ha det til kvelds :-)

Skrevet

Om sylt er søtt syltetøy liker jeg pannekaker med det på. Liker ikke pannekaker som svømmer i fett og harde fleskebiter.

Skrevet

Om sylt er søtt syltetøy liker jeg pannekaker med det på. Liker ikke pannekaker som svømmer i fett og harde fleskebiter.

Jepp, det er det. Godt å ha til kvelds :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vi skal faktisk ha pannekake og suppe til middag i morgen. Både mann og barn liker pannekaker veldig godt

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vi skal faktisk ha pannekake og suppe til middag i morgen. Både mann og barn liker pannekaker veldig godt

Sikkert godt med suppe til, det må vi prøve :-)

Hva slags suppe da?

Gjest annlovinda
Skrevet

Sikkert godt med suppe til, det må vi prøve :-)

Hva slags suppe da?

Her blir det posesuppe da, jeg er dårlig på hjemmelaget suppe. I morgen blir det minestronesuppe. Vi pleier alltid å ha suppe ved siden av pannekaker vi :) Vi synes det er godt.

Skrevet

Her blir det posesuppe da, jeg er dårlig på hjemmelaget suppe. I morgen blir det minestronesuppe. Vi pleier alltid å ha suppe ved siden av pannekaker vi :) Vi synes det er godt.

Hørtes godt ut, skal teste det i neste uke :-)

Skrevet

Aller best er det med pannekaker med stekt bacon og blåbærsyltetøy :)

Skrevet

Aller best er det med pannekaker med stekt bacon og blåbærsyltetøy :)

Det er kjempegodt til middag :-)

Gjest annlovinda
Skrevet

Ikke vafler heller?

Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vafler med rømme og nyrørt jordbærsyltetøy, DET er nam det :)

Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vafler med rømme og nyrørt jordbærsyltetøy, DET er nam det :)

Ja det er også godt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...