Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Lik du pannkak med sylt? Det e godt det sjø ;-) 0 Siter
Gjest Melis37 Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Nei. Jeg liker ikke pannekaker som middag,men til dessert er det godt 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Nei. Jeg liker ikke pannekaker som middag,men til dessert er det godt Skal ha det til kvelds :-) 0 Siter
fresja Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Om sylt er søtt syltetøy liker jeg pannekaker med det på. Liker ikke pannekaker som svømmer i fett og harde fleskebiter. 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Om sylt er søtt syltetøy liker jeg pannekaker med det på. Liker ikke pannekaker som svømmer i fett og harde fleskebiter. Jepp, det er det. Godt å ha til kvelds 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vi skal faktisk ha pannekake og suppe til middag i morgen. Både mann og barn liker pannekaker veldig godt 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vi skal faktisk ha pannekake og suppe til middag i morgen. Både mann og barn liker pannekaker veldig godt Sikkert godt med suppe til, det må vi prøve :-) Hva slags suppe da? 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Nja... Må ha flesk til. Ja, til middag så ;-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Sikkert godt med suppe til, det må vi prøve :-) Hva slags suppe da? Her blir det posesuppe da, jeg er dårlig på hjemmelaget suppe. I morgen blir det minestronesuppe. Vi pleier alltid å ha suppe ved siden av pannekaker vi Vi synes det er godt. 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Her blir det posesuppe da, jeg er dårlig på hjemmelaget suppe. I morgen blir det minestronesuppe. Vi pleier alltid å ha suppe ved siden av pannekaker vi Vi synes det er godt. Hørtes godt ut, skal teste det i neste uke :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Aller best er det med pannekaker med stekt bacon og blåbærsyltetøy 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Aller best er det med pannekaker med stekt bacon og blåbærsyltetøy Det er kjempegodt til middag :-) 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Er ikke noe glad i pannekaker... Ikke vafler heller? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Ikke vafler heller? Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vafler med rømme og nyrørt jordbærsyltetøy, DET er nam det 0 Siter
Gjest wai Skrevet 7. februar 2013 Skrevet 7. februar 2013 Jeg er ikke spesielt glad i pannekaker. Men vafler med rømme og nyrørt jordbærsyltetøy, DET er nam det Ja det er også godt :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.