Gå til innhold

Fremkaller vival angst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har flydd litt oppi skyene, latteren har sittet løst til tross for medisiner. Så kaaabom datt jeg litt nedover i kveld, brått og brutalt. Har tatt vival om kveldene, bare fordi jeg har det. Fikk rett og slett angst nå, og tenkte "vival", kan det være de som gjør at jeg datt ned? At jeg bare må ha det? Ble så sliten....

Skrevet

''Har tatt vival om kveldene, bare fordi jeg har det.''

Jeg forsto ikke helt hva du mente. Hva er årsaken til at du har tatt Vival om kveldene?

Skrevet

Jeg forsto ikke helt hva du mente. Hva er årsaken til at du har tatt Vival om kveldene?

Ingen årsak og har ikke hatt angst, ville bare føle meg ekstra avslappet. Men hadde klart meg fint uten, men når jeg har så må jeg bare ta.

Skrevet

''Hva er årsaken til at du har tatt Vival om kveldene?''

Ro, det er godt med ro. Derfor.

Skrevet

Kan akineton gjøre noe rart med meg?

Du burde google opp Akineton, så blir du kanskje klokere!

Skrevet

Du burde google opp Akineton, så blir du kanskje klokere!

Skal jeg gjøre :-)

Skrevet

Alle benzo fremkaller angst over sikt - Benzo virker mindere og mindere over tid. Da tenker pasienten: jeg må ta mer for å bli angstfri. Stemmer det en stund. Men så er det pånn igjen. Virkningnen avtar..angst oppstår.

Jeg som tar det mest potente benzo - xanor, merker det...En kjedelig sak. Har alvorlig tenkt på å gå over på Lyrica.

Skrevet

Alle benzo fremkaller angst over sikt - Benzo virker mindere og mindere over tid. Da tenker pasienten: jeg må ta mer for å bli angstfri. Stemmer det en stund. Men så er det pånn igjen. Virkningnen avtar..angst oppstår.

Jeg som tar det mest potente benzo - xanor, merker det...En kjedelig sak. Har alvorlig tenkt på å gå over på Lyrica.

Ja, benzo er noe dritt! Må vel bare ta det nå, er vanlig å få benzo når en skal skifte medisin hørte jeg i dag. Faen!

Skrevet

Ja, benzo er noe dritt! Må vel bare ta det nå, er vanlig å få benzo når en skal skifte medisin hørte jeg i dag. Faen!

Ja, det er faen! Men hvis du klarer å holde opp med Vival en ukes tid eller mer, vil den virke bra igjen - en stund...

Skrevet

Ja, det er faen! Men hvis du klarer å holde opp med Vival en ukes tid eller mer, vil den virke bra igjen - en stund...

Klarer jeg helt sikkert, skal bare ta i en overgangsfase. Men vet det er et Helvete å være avhengig, det har jeg vært før. Du er vel avhengig du?

Skrevet

Klarer jeg helt sikkert, skal bare ta i en overgangsfase. Men vet det er et Helvete å være avhengig, det har jeg vært før. Du er vel avhengig du?

Ja, dessverre. Bra medisiner - men....

Skrevet

Ja, dessverre. Bra medisiner - men....

Good trip :-) Næææææida!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...