Gå til innhold

Forvirret og usikker på hvorfor jeg reagerte slik

Anbefalte innlegg

Gjest anonym1414
Skrevet

hei jeg er en 23 år gammel mann som var på bussen for ikke så lenge siden, med mange passasjerer noe, som ikke er uvanlig, og som jeg normalt ikke ville ha reagert på. Men da en ung jente (vet ikke hvor gammel vil anslå 9-10) stilte seg nærme, hvor på jeg fikk en veldig forstyrrende reaksjon, som føltes som opphisselse (men ikke ereksjon), samtidig med kvalme og et sterkt ønske om å komme meg vekk fra henne. Dette har gjort meg veldig forstyrret. Jeg har ikke opplevd noe liknende før, og jeg kan ikke skjønne hva som tigget denne reaksjonen. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av, eller vært forstyrret av unger tidligere, og har i grunnen en normal atferd. Det er spesielt følelsen av opphisselse som dukket opp, og som plager meg og, som har satt meg helt ut. Jeg ser ingen god grunn til at dette skulle dukke opp slik som det gjorde og det plager meg veldig. Mvh Forvirret og Forstyrret mann

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville lagt så mye i dette siden det er en èngangs hendelse. Dersom det vedvarer er det noe annet. Vi mennesker er merkelige vesner, jeg har ikke noe tro på å analysere hver minste situasjon eller reaksjon vi foretar oss.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville lagt så mye i dette siden det er en èngangs hendelse. Dersom det vedvarer er det noe annet. Vi mennesker er merkelige vesner, jeg har ikke noe tro på å analysere hver minste situasjon eller reaksjon vi foretar oss.

Hei og takk for svar!

Som du sier kan dette jo være en engangshendelse, noe jeg og håper det var :) Det var i alle fall en veldig forstyrrende opplevelse for min del, spesielt med tanke på hva som tigget reaksjonen, og hvor plutselig den kom.

Gjest Nemlig Hemlig
Skrevet

Noen ganger kan mennesker med tvangstanker få slike "emosjonelle hallusinasjoner".

Gjest anonym1414
Skrevet

Noen ganger kan mennesker med tvangstanker få slike "emosjonelle hallusinasjoner".

Hmm ja, det kan være tilfellet her, men jeg stusser litt på det siden jeg ikke har noen historie med OCD eller liknende, men på den andre siden har jeg jo aldri opplevd noe sånt før, så det kan jo være tegn på noe begynnende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...