Gå til innhold

hva er dette? sjelven etter bytur

Anbefalte innlegg

Gjest sjelven
Skrevet

Jeg lever ganske rolig liv og er veldig fornøyd med å slippe sentrum og store folkemengder til og fra jobb. Men i helger tar jeg gjerne en tur til byen. Jeg har aldri ubehagelige tanker rundt det å omgåes store folkemengder men likevel skjer det ofte en reaksjon når jeg kommer hjem. Jeg kan skjelve på hendene såpass at det er slitsomt når jeg skal få gjort ting. Føler også litt stress/uro invendig. Det kan vare en time eller to. Det er jo ikke noe stort problem heller, jeg bare forsøker å overse det. Men så lurer jeg jo litt på hvorfor det blir sånn. Må vel være en psykisk årsak, stress kanskje. Er bare litt irriterende.

Gjest sjelven
Skrevet

Angst?

Ja...var det jeg også lurte på. Men så rart at det blir sånn. For jeg har ikke kjent på ubehaget før jeg kommer hjem. Er slitsomt når jeg skal igang med middag eller gjøre noe finmotorisk fordi hendene sjelver sånn. Jeg er helt avslappet på det, synes det bare er merkelig og litt irriterende

Skrevet

Ja...var det jeg også lurte på. Men så rart at det blir sånn. For jeg har ikke kjent på ubehaget før jeg kommer hjem. Er slitsomt når jeg skal igang med middag eller gjøre noe finmotorisk fordi hendene sjelver sånn. Jeg er helt avslappet på det, synes det bare er merkelig og litt irriterende

Jeg kan få reaksjoner i ettertid av stress, da kommer angsten. Kan hende det er slik for deg og.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...