Madelenemie Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei! Jeg skjønte ikke hva du mente, men jeg skjønte hva Wiese mente, og jeg syns verden går små skritt frem pga av hans og alle andre mennesker som vil ha mer saklighet og fornuft. Da min datter i dag klaget på en ondskapsfull lærer sa jeg til henne at hun bør ta det som en mulighet til å øve seg på å la ting gå inn det ene øret og ut det andre. Hun så irritert på meg og sa noe om at jeg ikke forstod. Jeg svarte "jo jeg forstår, men grip muligheten nå til å øve deg på noe vanskelig". Så forklarte jeg mer og hun sa "men har du vært redd mamma for sinte mennesker?" Jeg svarte "kjemperedd, derfor vet jeg hvordan tenke, ignorere og overvinne". Det er slett ikke så mye annerledes måte å møte alle de tåpelige utsagnene om kvinner, de sier ingenting om situasjonen, om en kvinne, om noe vesentlig, den sier bare veldig MYE om personen som ikke har bedre måter å møte en vanskelig situasjon på, altså rakke ned på en kvinne. Det skjer en fordummende forenkling, ikke noe mer kan få en mann til å se ut som en liten gris i snøftende rundt i en grisebinge enn når han ikke har bedre ord og argumenter enn nedsettende og dumme forenklinger som går på kjønn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 ''Etternavnet hans er Forsberg ser jeg.'' Nei, nei. Magnus Forsberg er han som har lagt ut bilde av kommentaren på twitter. Ah Ja han fortjener definitivt ikke pepper - en bra kar det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444385 Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hele problemet er like nytt og oppsiktsvekkende som tmenneskets alder på jorden. Mener en språkforsker sa at det finnes rundt 10 ganger flere nedsettende utrykk på kvinner enn om menn innarbeidet i språket gjennom generasjoner. Slik er det bare. Dene latterlige debatten premprovosert av en gjeng rabiate svenske feminsister, føyer seg inn i en uendelig mosegrodd rekke i føljetongen "menn er svin", og er særdeles gjespende kjedelig. Så fordi det har vært slik lenge, skal vi bare godta det? Hvordan skulle verden sett ut da...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hele problemet er like nytt og oppsiktsvekkende som tmenneskets alder på jorden. Mener en språkforsker sa at det finnes rundt 10 ganger flere nedsettende utrykk på kvinner enn om menn innarbeidet i språket gjennom generasjoner. Slik er det bare. Dene latterlige debatten premprovosert av en gjeng rabiate svenske feminsister, føyer seg inn i en uendelig mosegrodd rekke i føljetongen "menn er svin", og er særdeles gjespende kjedelig. Hvis det har vært sånn i mange generasjoner er det på høy tid at det settes fokus på det, og at man får satt en stopper for det. Det er en bedriten måte å kneble kvinner, og det er mye av det. Hvis en kvinne mener noe som ikke faller i smak hos enkelte menn skal hun altså bare godta å bombes med kjønnsord og trusler, at argumentene hennes forklares med misunnelse, PMS, mensen, overgangsalder, at hun er seksuelt frustrert, dum i hodet, stygg, og jeg vet ikke hva? Hvordan hadde du likt å få slike ting slengt etter deg støtt og stadig? Jeg er ganske sikker på at det du får av dritt stort sett går på sak og kanskje politisk ståsted. High five for de svenske damene som tok tak i dette! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2013 Hele problemet er like nytt og oppsiktsvekkende som tmenneskets alder på jorden. Mener en språkforsker sa at det finnes rundt 10 ganger flere nedsettende utrykk på kvinner enn om menn innarbeidet i språket gjennom generasjoner. Slik er det bare. Dene latterlige debatten premprovosert av en gjeng rabiate svenske feminsister, føyer seg inn i en uendelig mosegrodd rekke i føljetongen "menn er svin", og er særdeles gjespende kjedelig. "Dene latterlige debatten premprovosert av en gjeng rabiate svenske feminsister, føyer seg inn i en uendelig mosegrodd rekke i føljetongen "menn er svin", og er særdeles gjespende kjedelig." Med andre ord akkurat det samme som Wiese prøver å poengtere i kronikken. Dette er sagt av kvinner (!) følgelig er det piss, ikke verdt å lese, idioti, mannshatere, dumme fitter som bør holde kjeften sin. I beste fall er det dårlig debattteknikk uansett om meningsmotstanderen er kvinne eller mann å servere slikt. I verste fall er mottakeren 99% av tilfellene en kvinne. Som Wiese påpeker... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 "Dene latterlige debatten premprovosert av en gjeng rabiate svenske feminsister, føyer seg inn i en uendelig mosegrodd rekke i føljetongen "menn er svin", og er særdeles gjespende kjedelig." Med andre ord akkurat det samme som Wiese prøver å poengtere i kronikken. Dette er sagt av kvinner (!) følgelig er det piss, ikke verdt å lese, idioti, mannshatere, dumme fitter som bør holde kjeften sin. I beste fall er det dårlig debattteknikk uansett om meningsmotstanderen er kvinne eller mann å servere slikt. I verste fall er mottakeren 99% av tilfellene en kvinne. Som Wiese påpeker... ''Dette er sagt av kvinne'' Nei, takk herre Gud så er ikke disse rabiate galningene noen gjennomsnitts kvinner. En av de mest forurettede i det svenske programmet, Åsa ett eller annet kalte så sent som i 2009 alle som støtter SD dvs.ca 1/8 av den svenske befolkningen for "Kräk" på lederplass. ref. http://www.aftonbladet.se/kultur/article11754874.ab Slik blir det jo saklig samfunnsdebatt av, eller hva? Igjen: Svensk debattklima er så forpestet, ødelagt hatsk og bedriten takker være disse kvinnene, og også mannlige venstreekstremister, at det er vanskleig å forstå for den som ikke har fulgt med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444454 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hvis det har vært sånn i mange generasjoner er det på høy tid at det settes fokus på det, og at man får satt en stopper for det. Det er en bedriten måte å kneble kvinner, og det er mye av det. Hvis en kvinne mener noe som ikke faller i smak hos enkelte menn skal hun altså bare godta å bombes med kjønnsord og trusler, at argumentene hennes forklares med misunnelse, PMS, mensen, overgangsalder, at hun er seksuelt frustrert, dum i hodet, stygg, og jeg vet ikke hva? Hvordan hadde du likt å få slike ting slengt etter deg støtt og stadig? Jeg er ganske sikker på at det du får av dritt stort sett går på sak og kanskje politisk ståsted. High five for de svenske damene som tok tak i dette! Selvsagt er det ikke ideelt, like lite som at alt for mange kvinner bruker slarv og baksnakk mot både medsøstre og menn som hersketeknikk og våpen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444457 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hele problemet er like nytt og oppsiktsvekkende som tmenneskets alder på jorden. Mener en språkforsker sa at det finnes rundt 10 ganger flere nedsettende utrykk på kvinner enn om menn innarbeidet i språket gjennom generasjoner. Slik er det bare. Dene latterlige debatten premprovosert av en gjeng rabiate svenske feminsister, føyer seg inn i en uendelig mosegrodd rekke i føljetongen "menn er svin", og er særdeles gjespende kjedelig. Dette skriver du bare fordi du er en forbasket, ølvommet, kvisete, halvskallet slabbedask med alt for lite stivelse i tissen. Du tenker med det du har mellom beina - og der er det jo ikke stort. Det fete håret og den fete huden din glinser om kapp med gebisset og ølglasset. Du hadde fortjent at noen kappet av deg kronjuvelene. Slike som deg burde ikke få lov å formere seg. ***** Er det slik du mener vi skal diskutere en sak? Det krever ikke mye tankevirksomhet. Bare tette bånd til neandentalere og sjimpanser. Studie av diverse leserinnlegg/kommentarer kan også gi inspirasjon. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444545 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Dette skriver du bare fordi du er en forbasket, ølvommet, kvisete, halvskallet slabbedask med alt for lite stivelse i tissen. Du tenker med det du har mellom beina - og der er det jo ikke stort. Det fete håret og den fete huden din glinser om kapp med gebisset og ølglasset. Du hadde fortjent at noen kappet av deg kronjuvelene. Slike som deg burde ikke få lov å formere seg. ***** Er det slik du mener vi skal diskutere en sak? Det krever ikke mye tankevirksomhet. Bare tette bånd til neandentalere og sjimpanser. Studie av diverse leserinnlegg/kommentarer kan også gi inspirasjon. mvh ''Dette skriver du bare fordi du er en forbasket, ølvommet, kvisete, halvskallet slabbedask med alt for lite stivelse i tissen. Du tenker med det du har mellom beina - og der er det jo ikke stort. Det fete håret og den fete huden din glinser om kapp med gebisset og ølglasset. Du hadde fortjent at noen kappet av deg kronjuvelene. Slike som deg burde ikke få lov å formere seg. ***** Er det slik du mener vi skal diskutere en sak?'' Nokså vanliog dagligdags ordbruk nordaførr :-) og som du ser helt OK å sette på trykk i følge PFU: http://www.galdu.org/web/calahus.php?artihkkal=501&giella1=nor -------------------------------------------------------------------------------- Neida....selvsagt bør nivået ligge høyere. Men hva tro egentlig den ene av de forurettende damene, Åsa Linderborg, når hu på lederplass i landets største avis kaller rundt 800 000 av sine landsmenn og kvinner for "Kräk" og som hun langt på vei forstår at blir banket opp på sine møter. ref. http://www.aftonbladet.se/kultur/article11754874.ab Hvis du er seriøst interessert i hvilket pill råttent, og helt umulig debattklima disse venstreekstreme damene og deres mannlige kompanjonger har skap i Sverige, så bør du lese denne kronikken som stod i Aftenposten sist lørdag: http://www.aftonbladet.se/kultur/article11754874.ab 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Dette skriver du bare fordi du er en forbasket, ølvommet, kvisete, halvskallet slabbedask med alt for lite stivelse i tissen. Du tenker med det du har mellom beina - og der er det jo ikke stort. Det fete håret og den fete huden din glinser om kapp med gebisset og ølglasset. Du hadde fortjent at noen kappet av deg kronjuvelene. Slike som deg burde ikke få lov å formere seg. ***** Er det slik du mener vi skal diskutere en sak?'' Nokså vanliog dagligdags ordbruk nordaførr :-) og som du ser helt OK å sette på trykk i følge PFU: http://www.galdu.org/web/calahus.php?artihkkal=501&giella1=nor -------------------------------------------------------------------------------- Neida....selvsagt bør nivået ligge høyere. Men hva tro egentlig den ene av de forurettende damene, Åsa Linderborg, når hu på lederplass i landets største avis kaller rundt 800 000 av sine landsmenn og kvinner for "Kräk" og som hun langt på vei forstår at blir banket opp på sine møter. ref. http://www.aftonbladet.se/kultur/article11754874.ab Hvis du er seriøst interessert i hvilket pill råttent, og helt umulig debattklima disse venstreekstreme damene og deres mannlige kompanjonger har skap i Sverige, så bør du lese denne kronikken som stod i Aftenposten sist lørdag: http://www.aftonbladet.se/kultur/article11754874.ab ''Nokså vanliog dagligdags ordbruk nordaførr :-) og som du ser helt OK å sette på trykk i følge PFU:'' Nei, det er ikke en dagligdags måte å diskutere ting på nordaførr. Da hadde de ikke en gang kommet seg til steinalderen der. Selv om det sikkert forekommer. Dog med langt saftigere ord. Og om det så skulle vært dagligdags, er det like innmari destruktivt. Denne måte å debattere på er på sjimpansenivå. Interessen for og kanskje også evnen til saklig debatt er null. Man anser at den som lager mest støy, brisker seg mest, truer og intimiderer sine motstandere og tidvis gjør alvor av truslene vinner. Du ser ut til å gjøre alle kvinner ansvarlig for det noen få damer du ikke liker har sagt eller gjort. Dermed er det greit å drive grov seksuell trakkasering, komme med trusler om vold, voldtekt og drap. For de fortjener ikke bedre og er like ille selv. Sakens fakta er at alt for mange menn responderer på denne måten mot en enkeltperson bare fordi hun er en kvinne. De ser ut til å ha et kvinnefilter der evnen til å lytte er forduftet. Det samme gjelder viljen til å oppføre seg som noe annet enn sjimpanser. Menn opplever ikke på samme måte og i samme grad slike trusler ene å alene pga sitt kjønn. Som kvinner kan selvsagt også menn oppleve trusler og vold pga sine _meninger_. Men kvinner kan i tillegg trakasseres bare fordi de er kvinner. Altså om en mann sa nøyaktig det samme, ville han ikke fått samme utagerende respons. Med andre ord; Menn bedømmes ut fra sine ytringer og handlinger, kvinner bedømmes ut fra sitt kjønn. Samme gamle leksa. Og nei, jeg har ikke sagt at alle menn er slik. Men så mange menn holder på som sjimpanser at det utgjør et problem. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Vi liker å tro at vi lever i et samfunn med full likestilling mellom kjønnene, men jammen er det et godt stykke igjen... utrolig trist at såpass mange menn ikke har skjønt at verden har gått framover. Det verste er jo at disse mennene er dumme nok til å hevde sine meninger åpent - ikke rart mange av dem er evig single for å si det sånn (kjenner noen slike og de har knapt lukta på ei dame før ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444604 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Hei! Jeg skjønte ikke hva du mente, men jeg skjønte hva Wiese mente, og jeg syns verden går små skritt frem pga av hans og alle andre mennesker som vil ha mer saklighet og fornuft. Da min datter i dag klaget på en ondskapsfull lærer sa jeg til henne at hun bør ta det som en mulighet til å øve seg på å la ting gå inn det ene øret og ut det andre. Hun så irritert på meg og sa noe om at jeg ikke forstod. Jeg svarte "jo jeg forstår, men grip muligheten nå til å øve deg på noe vanskelig". Så forklarte jeg mer og hun sa "men har du vært redd mamma for sinte mennesker?" Jeg svarte "kjemperedd, derfor vet jeg hvordan tenke, ignorere og overvinne". Det er slett ikke så mye annerledes måte å møte alle de tåpelige utsagnene om kvinner, de sier ingenting om situasjonen, om en kvinne, om noe vesentlig, den sier bare veldig MYE om personen som ikke har bedre måter å møte en vanskelig situasjon på, altså rakke ned på en kvinne. Det skjer en fordummende forenkling, ikke noe mer kan få en mann til å se ut som en liten gris i snøftende rundt i en grisebinge enn når han ikke har bedre ord og argumenter enn nedsettende og dumme forenklinger som går på kjønn. ''Det skjer en fordummende forenkling, ikke noe mer kan få en mann til å se ut som en liten gris i snøftende rundt i en grisebinge enn når han ikke har bedre ord og argumenter enn nedsettende og dumme forenklinger som går på kjønn.'' Meget godt sagt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Vi liker å tro at vi lever i et samfunn med full likestilling mellom kjønnene, men jammen er det et godt stykke igjen... utrolig trist at såpass mange menn ikke har skjønt at verden har gått framover. Det verste er jo at disse mennene er dumme nok til å hevde sine meninger åpent - ikke rart mange av dem er evig single for å si det sånn (kjenner noen slike og de har knapt lukta på ei dame før ) ''Vi liker å tro at vi lever i et samfunn med full likestilling mellom kjønnene, men jammen er det et godt stykke igjen... utrolig trist at såpass mange menn ikke har skjønt at verden har gått framover. Det verste er jo at disse mennene er dumme nok til å hevde sine meninger åpent - ikke rart mange av dem er evig single for å si det sånn (kjenner noen slike og de har knapt lukta på ei dame før ) – togli'' Det der er egentlig en interessant diskusjon i seg selv - er det bedre at "neandertalerne" hyler ut disse meningene og plager andre med dem, eller er det bedre at de har de samme meningene og holder dem for seg selv? Når man ustraffet kan hevde slikt offentlig, så sier det jo noe om hva som er sosialt akseptabelt. Og det er skremmende. Samtidig, hvis samme antall folk hadde slike meninger "i hemmelighet", ville det kanskje vært vanskeligere å gjøre noe med? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Nokså vanliog dagligdags ordbruk nordaførr :-) og som du ser helt OK å sette på trykk i følge PFU:'' Nei, det er ikke en dagligdags måte å diskutere ting på nordaførr. Da hadde de ikke en gang kommet seg til steinalderen der. Selv om det sikkert forekommer. Dog med langt saftigere ord. Og om det så skulle vært dagligdags, er det like innmari destruktivt. Denne måte å debattere på er på sjimpansenivå. Interessen for og kanskje også evnen til saklig debatt er null. Man anser at den som lager mest støy, brisker seg mest, truer og intimiderer sine motstandere og tidvis gjør alvor av truslene vinner. Du ser ut til å gjøre alle kvinner ansvarlig for det noen få damer du ikke liker har sagt eller gjort. Dermed er det greit å drive grov seksuell trakkasering, komme med trusler om vold, voldtekt og drap. For de fortjener ikke bedre og er like ille selv. Sakens fakta er at alt for mange menn responderer på denne måten mot en enkeltperson bare fordi hun er en kvinne. De ser ut til å ha et kvinnefilter der evnen til å lytte er forduftet. Det samme gjelder viljen til å oppføre seg som noe annet enn sjimpanser. Menn opplever ikke på samme måte og i samme grad slike trusler ene å alene pga sitt kjønn. Som kvinner kan selvsagt også menn oppleve trusler og vold pga sine _meninger_. Men kvinner kan i tillegg trakasseres bare fordi de er kvinner. Altså om en mann sa nøyaktig det samme, ville han ikke fått samme utagerende respons. Med andre ord; Menn bedømmes ut fra sine ytringer og handlinger, kvinner bedømmes ut fra sitt kjønn. Samme gamle leksa. Og nei, jeg har ikke sagt at alle menn er slik. Men så mange menn holder på som sjimpanser at det utgjør et problem. mvh ''Du ser ut til å gjøre alle kvinner ansvarlig for det noen få damer du ikke liker har sagt eller gjort.'' Javisst, desuten har jeg sagt at månen er lagd av ost, at opp er ned, og at svart er hvitt. Hvorfor glemte du det`? Blitt like løgnaktig og skrudd som Sør? eller hva har ridd deg? ---------------------------------------------------------------------------- Og har du noen kommentar til det _saken_ dreier seg om? nemlig disse svenske kvinennes aktiviteter, og deres hets og sjikane mot folk på nettet? Å hevde at kvinnene det er snak om her utsettes for sjikanen pga. at de er kvinner er for øvrig like spekulativt og søkt som at Tybering Gjedde ble hetset og truet til vanvidd fordi han har gele i håret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Vi liker å tro at vi lever i et samfunn med full likestilling mellom kjønnene, men jammen er det et godt stykke igjen... utrolig trist at såpass mange menn ikke har skjønt at verden har gått framover. Det verste er jo at disse mennene er dumme nok til å hevde sine meninger åpent - ikke rart mange av dem er evig single for å si det sånn (kjenner noen slike og de har knapt lukta på ei dame før ) Og jeg vet at mange av dem er gift og har døtre... Det verste er at så mange synes rett og slett å ikke forstå problemstillingen. Den der synkende følelsen i magen det gir. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Vi liker å tro at vi lever i et samfunn med full likestilling mellom kjønnene, men jammen er det et godt stykke igjen... utrolig trist at såpass mange menn ikke har skjønt at verden har gått framover. Det verste er jo at disse mennene er dumme nok til å hevde sine meninger åpent - ikke rart mange av dem er evig single for å si det sånn (kjenner noen slike og de har knapt lukta på ei dame før ) – togli'' Det der er egentlig en interessant diskusjon i seg selv - er det bedre at "neandertalerne" hyler ut disse meningene og plager andre med dem, eller er det bedre at de har de samme meningene og holder dem for seg selv? Når man ustraffet kan hevde slikt offentlig, så sier det jo noe om hva som er sosialt akseptabelt. Og det er skremmende. Samtidig, hvis samme antall folk hadde slike meninger "i hemmelighet", ville det kanskje vært vanskeligere å gjøre noe med? Med vennlig hilsen Det er mye bedre om slike neandertalere holder meningene for seg selv. Da slipper kvinnene å bli trakassert, og neandertalerne blir ikke styrket av å se at de er flere. Det er lov å tenke idiotisk og sårende, men ha da eq nok til å holde det for deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Det skjer en fordummende forenkling, ikke noe mer kan få en mann til å se ut som en liten gris i snøftende rundt i en grisebinge enn når han ikke har bedre ord og argumenter enn nedsettende og dumme forenklinger som går på kjønn.'' Meget godt sagt ''Meget godt sagt :)'' Javisst. For det skjer jo aldri at kvinner sammenligner menn med dyr, fortrinnsvis snøftende griser....til applaus fra medsøstre. LOL! nei..vet ikke om jeg skal le eller grine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det er mye bedre om slike neandertalere holder meningene for seg selv. Da slipper kvinnene å bli trakassert, og neandertalerne blir ikke styrket av å se at de er flere. Det er lov å tenke idiotisk og sårende, men ha da eq nok til å holde det for deg selv. ''Det er mye bedre om slike neandertalere holder meningene for seg selv. Da slipper kvinnene å bli trakassert, og neandertalerne'' Nyere forskning tyder på at neandertalerne parret seg med Homo sapiens sapiens, og at alle meneskeraser untatt negrene har deres blod i seg. Så kutt ut rasismen! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Det er mye bedre om slike neandertalere holder meningene for seg selv. Da slipper kvinnene å bli trakassert, og neandertalerne'' Nyere forskning tyder på at neandertalerne parret seg med Homo sapiens sapiens, og at alle meneskeraser untatt negrene har deres blod i seg. Så kutt ut rasismen! Følte du deg truffet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444620 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Følte du deg truffet? ''Følte du deg truffet?'' Hverken mer eller mindre enn hva du burde gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/2/#findComment-3444621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.