Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg synes den skjulte sjovenismen er verre. F.eks. at man sitter i et møte og en kvinne foreslår noe. Det blir latterliggjort. 5-10 minutter senere sier en mann det samme og det blir appluadert, som om det var mannens idé. De som oppfører seg som brølaper som slår seg for brystet er i hvert fall lette å identifisere. mvh Denne kjenner jeg svært godt igjen via en i nær slekt som har en høy stilling i et mannsdominert yrke. Hun slet i starten med å bli hørt, men er såpass oppegående og smart at mennene etterhvert ble imponerte... Idag lytter de til henne, men det var en lang vei å gå.. Jeg tenker innimellom på FRP's Siv Jensen.. Hva om hun var mann? Hadde så mange vært så negative til henne da? Jeg er rimelig sikker på at hun hadde blitt lytta til på en annen måte om hun var mann. (Jeg er ikke FRP'er altså) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444701 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Sammenligningen mellom menn og ymse dyr, aper, griser etc er vel en av de mest brukte hersketeknikker, spesielt ovenfor menn som har seksuelle preferenser som ikke aksepteres av enkelte kvinner.'' Jeg sammenligner deres _adferd_ sjimpanser fordi det er det den ligner på. Når kvinner oppfører seg på samme måte, får jeg samme assosiasjon og ville sagt akkurat det samme. ''Takk for at du blottleger din egen dobbelmoral og useriøsitet såpass åpenlyst at det ikke er noen tvil.'' Jeg har holdt meg til å kritisere _enkelte_ menns _adferd_ og _holdninger_. Jeg har ikke sagt noe nedsettende om dere utseende, kjønn og seksualitet. Jeg har heller ikke bedrevet seksuell trakasering, sendt dem slibrige meldinger, truet med voldtekt eller drap. Hvordan vil forresten du karakterisere en adferd og holdninger som går i å komme med personrettet sjikane, grov seksuell trakkasering, trusler om vold, voldtekt og drap - fordi noen sier noe du ikke liker? mvh ''Hvordan vil forresten du karakterisere en adferd og holdninger som går i å komme med personrettet sjikane, grov seksuell trakkasering, trusler om vold, voldtekt og drap - fordi noen sier noe du ikke liker?'' Sirkelargumentasjon ad mass. Først bedriver du med stråmenn og hevder jeg synes det er OK med trusler om drap og voldtekt av meningsmotstandere. Jeg spør om når og hvor du har det i fra. Jeg får ikke noe svar, men derimot en aldri så liten avhandling om hvor dumt det er av meg å omtale Erna solberg som en feit hunn-hest. Jeg besvarer det med at det er verken bedre eller verre enn din omtale av meningsmotsatndere som apekatter, (samt neanertalere og gryntenede griser som dine meningsfeller gjør i denne tråden) Etter etpar latterlige forsøk på å ro deg vekk, og forklare hvor stooooor forskjell det er på det ene og det andre er du så tilbake til utganspunktet, riktignok formulert som et spørsmål og ikke en påstand denne gang, om hva jeg synes om trusler om vold, voldtekt og drap - fordi noen sier noe jeg ikke liker.. Hvis du hadde giddet lese, vile du sett at jeg har tatt _sterk_ avstand fra den slags atferd for lenge, lenge siden. Men det begrenser seg _selvfølgelig_ ikke til kjønn og politisk ståsted slik det later til å gjøre for deg og andre som har latt seg rive med at den pågående kampanjen i den evigvarende serien "menn er svin". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Denne kjenner jeg svært godt igjen via en i nær slekt som har en høy stilling i et mannsdominert yrke. Hun slet i starten med å bli hørt, men er såpass oppegående og smart at mennene etterhvert ble imponerte... Idag lytter de til henne, men det var en lang vei å gå.. Jeg tenker innimellom på FRP's Siv Jensen.. Hva om hun var mann? Hadde så mange vært så negative til henne da? Jeg er rimelig sikker på at hun hadde blitt lytta til på en annen måte om hun var mann. (Jeg er ikke FRP'er altså) En mann som tungt hveder sine meninger er sterk. En kvinne som gjør det samme, blir gjerne en kjeftesmelle. Det er påfallende forskjell i oppmerksomheten på kvinnelige politikeres og lederes kropp, frisyre og klesstil i forhold til samme tema som menn. Menn får i større grad lov og være den de er. Mest begredelig er det at mange kvinner bidrar til disse holdningene. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444703 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det mest utrolige i denne debatten er igrunnen alle mannfolka som ikke skjønner problemstillingen... Enig! Men det er rett og slett ikke alle som greier å sette seg inn i andres situasjon.. De har ikke selv opplevd det, og da skjer det heller ikke... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444704 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 En mann som tungt hveder sine meninger er sterk. En kvinne som gjør det samme, blir gjerne en kjeftesmelle. Det er påfallende forskjell i oppmerksomheten på kvinnelige politikeres og lederes kropp, frisyre og klesstil i forhold til samme tema som menn. Menn får i større grad lov og være den de er. Mest begredelig er det at mange kvinner bidrar til disse holdningene. mvh Helt enig! Fordommer er vel noe de fleste av oss i større eller mindre grad har, men det viktigste er at vi blir oss bevisst dem! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444705 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Enig! Men det er rett og slett ikke alle som greier å sette seg inn i andres situasjon.. De har ikke selv opplevd det, og da skjer det heller ikke... ''De har ikke selv opplevd det, og da skjer det heller ikke...'' Og skulle det skje rett foran nesen deres, går det jo alltids an å lukke øynene... mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Saken er bare den at det eksisterer ikke grunnlag for å hevde at det er noen "generell trend" til at kvinner ta oe hardere eller må utså mer trusler og sjikane enn menn i samme situasjon.'' Hvordan vet du det? Hvilken informasjon sitter du på som tydeligvis har gått de fleste andre hus forbi. De som provoserer islamske ekstrimister tilstrekkelig risikerer liv og helse uavhengig av kjønn. Det har også kvinner opplevd. Men her er det snakk om at kvinner møter helt andre og utagerende snaksjoner enn menn for samme type ytringer. Et flertall av menn, har heldigvis både evne og vilje til å føre en høvelig skalig diskusjon også med kvinner. Men de som ikke har annet å komme med enn sjikanering, sextrakassering og trusler, gjør sørgelig mye av seg. Er det helt umulig for deg å tenke tanken at dette faktisk kan forekomme. mvh ''Hvordan vet du det? Hvilken informasjon sitter du på som tydeligvis har gått de fleste andre hus forbi.'' Påstanden og dermed bevisbyrden er din, ikke min. Og hvem er de andre? ''Men her er det snakk om at kvinner møter helt andre og utagerende snaksjoner enn menn for samme type ytringer.'' Totalt grunnløs uviteskapelig påstand hentet fra løse lufta. Hva vi derimot _vet_ er følgende: Forsøkt myrdet for sine meninger skyld de siste åra er: William Nygaard, Lars Hedegaard, Kurt Westergaard. Myrdet: Theo van Gogh, Pym Fortuyn. Fellesnevner: De er menn. Dette er allmennskunnsap som burde være kjent for deg også. Ergo burde du holde deg for god til å skrive slik tøv og tøys som det siterte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''De har ikke selv opplevd det, og da skjer det heller ikke...'' Og skulle det skje rett foran nesen deres, går det jo alltids an å lukke øynene... mvh Jepp... mest behagelig det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444713 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Her var det snakk om menn, ikke om kvinner.... Kvinner kan også være noen hespetre, og det er selvsagt ikke greit det heller. ''Her var det snakk om menn, ikke om kvinner....'' OK, greit. så da er det altså greit med litt grynntene griser ''Kvinner kan også være noen hespetre, og det er selvsagt ikke greit det heller.'' Exactly. derfor burde denne kampanjen dreie seg om trusler om vold og drap på tvers av kjønns og politiske grenser. Slik den nå står er det patetisk lesning. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Denne kjenner jeg svært godt igjen via en i nær slekt som har en høy stilling i et mannsdominert yrke. Hun slet i starten med å bli hørt, men er såpass oppegående og smart at mennene etterhvert ble imponerte... Idag lytter de til henne, men det var en lang vei å gå.. Jeg tenker innimellom på FRP's Siv Jensen.. Hva om hun var mann? Hadde så mange vært så negative til henne da? Jeg er rimelig sikker på at hun hadde blitt lytta til på en annen måte om hun var mann. (Jeg er ikke FRP'er altså) ''Jeg tenker innimellom på FRP's Siv Jensen.. Hva om hun var mann? Hadde så mange vært så negative til henne da? Jeg er rimelig sikker på at hun hadde blitt lytta til på en annen måte om hun var mann. (Jeg er ikke FRP'er altså) – togli'' Carl I Hagen og Christian Tybring-Gjedde blir kritisert nord og ned for meningene deres, slik hun også blir. Dette med fokus på kjønn er nok mer akseptert på den (ekstreme) høyresiden, enn blant SVere, og lignende. Jeg er sikker på det forekommer blant SVere, men det er selvsagt lite sosialt akseptert, fordi de har programfestet fokus på slikt. Vedr. Siv Jensen så synes jeg faktisk det har vært lite kjønnsfokus på henne. "Ingen" skriver "hun får seg ikke mann fordi hun er for støgg" (hun er singel) eller noe av det andre. Det har vært gledelig lite fokus på hvilken kjole hun har på seg. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444718 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Her var det snakk om menn, ikke om kvinner....'' OK, greit. så da er det altså greit med litt grynntene griser ''Kvinner kan også være noen hespetre, og det er selvsagt ikke greit det heller.'' Exactly. derfor burde denne kampanjen dreie seg om trusler om vold og drap på tvers av kjønns og politiske grenser. Slik den nå står er det patetisk lesning. Så du er enig i at full likestilling mellom kjønnene er viktig? Det er nå engang slik at det er kvinnene som har vært diskriminerte i alle år, og dette handla om kvinnene - men du må gjerne starte en ny tråd som handler om diskriminering av menn, så deltar jeg gjerne i den også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444720 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Jeg tenker innimellom på FRP's Siv Jensen.. Hva om hun var mann? Hadde så mange vært så negative til henne da? Jeg er rimelig sikker på at hun hadde blitt lytta til på en annen måte om hun var mann. (Jeg er ikke FRP'er altså) – togli'' Carl I Hagen og Christian Tybring-Gjedde blir kritisert nord og ned for meningene deres, slik hun også blir. Dette med fokus på kjønn er nok mer akseptert på den (ekstreme) høyresiden, enn blant SVere, og lignende. Jeg er sikker på det forekommer blant SVere, men det er selvsagt lite sosialt akseptert, fordi de har programfestet fokus på slikt. Vedr. Siv Jensen så synes jeg faktisk det har vært lite kjønnsfokus på henne. "Ingen" skriver "hun får seg ikke mann fordi hun er for støgg" (hun er singel) eller noe av det andre. Det har vært gledelig lite fokus på hvilken kjole hun har på seg. Med vennlig hilsen ''Carl I Hagen og Christian Tybring-Gjedde blir kritisert nord og ned for meningene deres, slik hun også blir.'' Førstnevnte har blitt truet på livet så mange ganger at han sluttet å telle når det gikk over tresiffret..og det er mange, mange år siden. Igjen er du bare ute etter å forfalske virkelighetens verden, og pynte på den etter eget behag. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444724 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Enig! Men det er rett og slett ikke alle som greier å sette seg inn i andres situasjon.. De har ikke selv opplevd det, og da skjer det heller ikke... ''Enig! Men det er rett og slett ikke alle som greier å sette seg inn i andres situasjon.. De har ikke selv opplevd det, og da skjer det heller ikke... – togli'' Her antar du at "hvis de bare visste hvordan det var så ville de ikke gjort det". Jeg tror at, i de fleste tilfellene, så handler det om et bevisst valg om å angripe kvinnene for å få dem til å holde kjeft, og ikke at de ikke forstår det. De forstår det så godt at de vet at det ofte fungerer for å "fjerne" kvinnene fra offentlig debatt. Det skjer for ofte til at det ikke er en planlagt strategi. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Så du er enig i at full likestilling mellom kjønnene er viktig? Det er nå engang slik at det er kvinnene som har vært diskriminerte i alle år, og dette handla om kvinnene - men du må gjerne starte en ny tråd som handler om diskriminering av menn, så deltar jeg gjerne i den også. ''- men du må gjerne starte en ny tråd som handler om diskriminering av menn, så deltar jeg gjerne i den også'' Hahahah, ja det kan du jo tro. For det føeste intereserer ike temaet likestilling meg så mye. og dessuten har det seg slik at folk som tar opp temaet diskriminering av menn automatisk havnermed stempelet "kvinnehatere" tatovert i panna og dermed har vi sirklen igang igjen.. Ellers er jeg enig i at mange kvinner er sterkt diskriminerte i dagens Norge, nemlig de muslimske. Og de har jeg tenkt å stå opp for på DOL også i fremtiden på tross av all dritt, sjikane og generell nedlatenhet fra din Guru og dere etterhvert ganske få disipler. Men å spøke kan du.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''Enig! Men det er rett og slett ikke alle som greier å sette seg inn i andres situasjon.. De har ikke selv opplevd det, og da skjer det heller ikke... – togli'' Her antar du at "hvis de bare visste hvordan det var så ville de ikke gjort det". Jeg tror at, i de fleste tilfellene, så handler det om et bevisst valg om å angripe kvinnene for å få dem til å holde kjeft, og ikke at de ikke forstår det. De forstår det så godt at de vet at det ofte fungerer for å "fjerne" kvinnene fra offentlig debatt. Det skjer for ofte til at det ikke er en planlagt strategi. Med vennlig hilsen ''Det skjer for ofte til at det ikke er en planlagt strategi.'' Står den konspirasjonsteorien også i boka Sions vises protokoll, som du later til å hente mye av din inspirasjon fra? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444729 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Denne kjenner jeg svært godt igjen via en i nær slekt som har en høy stilling i et mannsdominert yrke. Hun slet i starten med å bli hørt, men er såpass oppegående og smart at mennene etterhvert ble imponerte... Idag lytter de til henne, men det var en lang vei å gå.. Jeg tenker innimellom på FRP's Siv Jensen.. Hva om hun var mann? Hadde så mange vært så negative til henne da? Jeg er rimelig sikker på at hun hadde blitt lytta til på en annen måte om hun var mann. (Jeg er ikke FRP'er altså) Men selv om CIH og CTG nok har blitt truet og hetset, så er det ikke seksualiserte trusler de har blitt ustastt for. Ingen har sagt de skal voldta dem, ingen har sagt at de var horer, eller denne type ting (satire): ''Og da kommer jeg til å ha mensen. Da kommer jeg til å stappe det blodige bindet ned i halsen på deg til du gurgler blod. Med kalde hender vil jeg egenhendig rive av deg ballene og kjøre stavmikseren opp i rasshølet ditt. Jeg kommer også til å sy igjen forhuden din. Med korssting. Så kan du dra på Volvat og grine. '' Kilde: http://www.dagbladet.no/2013/02/08/kultur/debatt/kronikk/netthets/satire/25658114/ Til og med jeg, som jo regelmessig får høre det meste ;-) får ikke seksualiserte trusler blant alt det andre som skrives til meg. Det får heller ikke Carl I Hagen eller Christian Tybring-Gjedde. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 ''- men du må gjerne starte en ny tråd som handler om diskriminering av menn, så deltar jeg gjerne i den også'' Hahahah, ja det kan du jo tro. For det føeste intereserer ike temaet likestilling meg så mye. og dessuten har det seg slik at folk som tar opp temaet diskriminering av menn automatisk havnermed stempelet "kvinnehatere" tatovert i panna og dermed har vi sirklen igang igjen.. Ellers er jeg enig i at mange kvinner er sterkt diskriminerte i dagens Norge, nemlig de muslimske. Og de har jeg tenkt å stå opp for på DOL også i fremtiden på tross av all dritt, sjikane og generell nedlatenhet fra din Guru og dere etterhvert ganske få disipler. Men å spøke kan du.. Det er vel her det passer å si "Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer en selv". Hvis man ikke bryr seg så mye om annet enn seg selv, og ikke selv har opplevd diskriminering, så skjønner jeg jo at likestilling ikke er så interessant. Jeg hadde håpet å holde muslimdebatten unna denne tråden her, for det blir det bare dumme diskusjoner ut av - men jeg føler for å si at jeg mener folk selv må få kle seg i det de ønsker, så også kvinner. I de tilfellene der muslimske kvinner tvinges til å kle seg i hijab, så mener jeg selvsagt de må slippe dette. "Problemet" er at ikke alle muslimske kvinner ikler seg hijab fordi menn har bestemt det. Jeg kjenner tre muslimske menn som alle har søstre (ene har opprinnelse i Marokko, en i Pakistan og den tredje i Tyrkia). De har ugifte søstre som enten kler seg i hijab eller ikke, så de velger dette fritt ut fra mote osv. Mannen med opprinnelse fra Pakistan er gift med en pakistansk kvinne og de har to døtre. Døtrene velger selv om de vil bruke hijab eller ikke. Moren bruker det ikke. Så lenge hijab er valgfritt for kvinnen, så ser jeg ikke problemer med det - men så lenge mannen bestemmer at kvinnen skal gå med det, så er det et problem (og med dette er akkurat den debatten ferdig for meg i denne tråden). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Men selv om CIH og CTG nok har blitt truet og hetset, så er det ikke seksualiserte trusler de har blitt ustastt for. Ingen har sagt de skal voldta dem, ingen har sagt at de var horer, eller denne type ting (satire): ''Og da kommer jeg til å ha mensen. Da kommer jeg til å stappe det blodige bindet ned i halsen på deg til du gurgler blod. Med kalde hender vil jeg egenhendig rive av deg ballene og kjøre stavmikseren opp i rasshølet ditt. Jeg kommer også til å sy igjen forhuden din. Med korssting. Så kan du dra på Volvat og grine. '' Kilde: http://www.dagbladet.no/2013/02/08/kultur/debatt/kronikk/netthets/satire/25658114/ Til og med jeg, som jo regelmessig får høre det meste ;-) får ikke seksualiserte trusler blant alt det andre som skrives til meg. Det får heller ikke Carl I Hagen eller Christian Tybring-Gjedde. Med vennlig hilsen Det har jeg heller aldri sagt.... Angrer på at jeg i det hele tatt skrev dette *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Men selv om CIH og CTG nok har blitt truet og hetset, så er det ikke seksualiserte trusler de har blitt ustastt for. Ingen har sagt de skal voldta dem, ingen har sagt at de var horer, eller denne type ting (satire): ''Og da kommer jeg til å ha mensen. Da kommer jeg til å stappe det blodige bindet ned i halsen på deg til du gurgler blod. Med kalde hender vil jeg egenhendig rive av deg ballene og kjøre stavmikseren opp i rasshølet ditt. Jeg kommer også til å sy igjen forhuden din. Med korssting. Så kan du dra på Volvat og grine. '' Kilde: http://www.dagbladet.no/2013/02/08/kultur/debatt/kronikk/netthets/satire/25658114/ Til og med jeg, som jo regelmessig får høre det meste ;-) får ikke seksualiserte trusler blant alt det andre som skrives til meg. Det får heller ikke Carl I Hagen eller Christian Tybring-Gjedde. Med vennlig hilsen ''Men selv om CIH og CTG nok har blitt truet og hetset, så er det ikke seksualiserte trusler de har blitt ustastt for.'' Og hva er liksom dette? Et forsøk på å skape et skille mellom trusler om seksuell vold og vold retett mot kjønnsorganer på den ene siden og all annen vold mot andre kroppdeler, liv, helse og helbred på den andre? Hvorfor prøver du å lage et slik kunstig skille? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Det har jeg heller aldri sagt.... Angrer på at jeg i det hele tatt skrev dette *sukk* Jeg sa da ikke at du hadde sagt det, men du stilte et spørsmål om hvis hun (Frps leder) var mann. Den forrige var jo mann! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388519-debatten-om-hets-av-kvinner/page/4/#findComment-3444742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.