Gjest Trygdeguri Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hei. Jeg har blitt ufør, og har dermed ikke de samme inntekter som før, og har derfor kommet skjevt ut økonomisk. Jeg driver å sanker sammen opplysninger for å søke gjeldsordning, men dette tar litt tid. Saken er at EN kreditor (selv om jeg har meldt skriftelig at jeg driver å ordner opp i min økonomi) likevel har sendt meg et varsel om utleggsforretning. Dette er Statens Innkrevingssentral. Jeg har store helseutgifter og skal søke om å få dette trukket fra som ekstra utgift til livsopphold som det er anledning til når slike utgifter ellers ikke dekkes. Spørsmålet er: Hvor mye er medregnet i konkrete lege/medisinutgifter i livsoppholdssatsen til Statens Innkrevingtssentral? Jeg har fått oppgitt at helse/personlig pleie er medregnet med 810 kr mnd, men dette innbefatter all NORMAL legehjelp/medisiner men også tannlege kosmetikk såpe barbersaker bleier tannpleie osv. Men hva er selve lege/medisin tallfestet med? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388528-hva-er-store-medisin-og-helseutgifter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.