Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Når så mange stjerner har dødd av alkoholforgiftning og benzo, blir jeg redd...et eks: http://www.huffingtonpost.com/2012/02/15/whitney-houston-xanax_n_1279947.html 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Vi skal ikke dø olav femte, vi nekter å dø :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Vi skal ikke dø olav femte, vi nekter å dø :-) Enig med deg. Men hva hvis angsten/panikkangst tar over? Hva da? Puste i en papirpose?... 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Enig med deg. Men hva hvis angsten/panikkangst tar over? Hva da? Puste i en papirpose?... Går jo an å prøve det da, eller legge seg i senga og prøve å slappe av...puste dypt. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Går jo an å prøve det da, eller legge seg i senga og prøve å slappe av...puste dypt. Men - hvis det ikke hjelper da ? "wai" ? Hva da ? 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Men - hvis det ikke hjelper da ? "wai" ? Hva da ? Må bare ta benzo da, jeg holder ikke ut. Vi kan vel ikke dø av det? Seriøst? Jeg vil ikke dø enda, det skal ikke du heller. Hang in there ;-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Må bare ta benzo da, jeg holder ikke ut. Vi kan vel ikke dø av det? Seriøst? Jeg vil ikke dø enda, det skal ikke du heller. Hang in there ;-) Kuul du! Har tenkt på selge leiligheten min som er verdt ca 900 000.- å kjøpe meg en stor vinterisolert campingvong å ha den ved sjøen. Det gir meg ro. Fiske å sånn...Alltid likt sjøen. Hva mener du ? 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Kuul du! Har tenkt på selge leiligheten min som er verdt ca 900 000.- å kjøpe meg en stor vinterisolert campingvong å ha den ved sjøen. Det gir meg ro. Fiske å sånn...Alltid likt sjøen. Hva mener du ? Det hørtes jo kjempekoselig ut, leve ut drømmen din :-) Sjøen er fantastisk. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Kuul du! Har tenkt på selge leiligheten min som er verdt ca 900 000.- å kjøpe meg en stor vinterisolert campingvong å ha den ved sjøen. Det gir meg ro. Fiske å sånn...Alltid likt sjøen. Hva mener du ? Når en har hatt alt- nytt hus, familie osv - alt vekk. Jeg vil vekk! Sjøen er mitt sted... alltid vært der. Ja, jeg er syk "wai" kanskje.. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Det hørtes jo kjempekoselig ut, leve ut drømmen din :-) Sjøen er fantastisk. Synes du det ? Det er ro. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Synes du det ? Det er ro. Nei, jeg er ikke sprø. Bare vil vekk... 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Synes du det ? Det er ro. Fint å sitte å se på bølgene, det gir sjelero ;-) 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Når en har hatt alt- nytt hus, familie osv - alt vekk. Jeg vil vekk! Sjøen er mitt sted... alltid vært der. Ja, jeg er syk "wai" kanskje.. Du er vel ikke syk fordet kjære deg 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Fint å sitte å se på bølgene, det gir sjelero ;-) Har allerede sett på de største. Blir som et hus...med utsikt over havet. Kan det bli bedere? Blir du med? :-) He he.. 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Har allerede sett på de største. Blir som et hus...med utsikt over havet. Kan det bli bedere? Blir du med? :-) He he.. Regn med meg ;-) Høres herlig ut. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Regn med meg ;-) Høres herlig ut. Mener du det eller bare kødd? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Mener du det eller bare kødd? Du skjønner - jeg gidder ikke å bo her lenger... 0 Siter
Gjest wai Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Mener du det eller bare kødd? Kødder litt, spørs om jeg hadde tørt å møte deg. Men hadde vært fint med en god venn, som deg. Tror du er hyggelig 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Regn med meg ;-) Høres herlig ut. Tror ikke du mener det.. Men men... 0 Siter
Olav Femte Skrevet 8. februar 2013 Forfatter Skrevet 8. februar 2013 Kødder litt, spørs om jeg hadde tørt å møte deg. Men hadde vært fint med en god venn, som deg. Tror du er hyggelig Det tror jeg om deg også...har du Skype? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.