Gå til innhold

Jeg går over over til Lyrica.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ikke dø olav femte, vi nekter å dø :-)

Enig med deg. Men hva hvis angsten/panikkangst tar over? Hva da? Puste i en papirpose?...

Skrevet

Enig med deg. Men hva hvis angsten/panikkangst tar over? Hva da? Puste i en papirpose?...

Går jo an å prøve det da, eller legge seg i senga og prøve å slappe av...puste dypt.

Skrevet

Går jo an å prøve det da, eller legge seg i senga og prøve å slappe av...puste dypt.

Men - hvis det ikke hjelper da ? "wai" ? Hva da ?

Skrevet

Men - hvis det ikke hjelper da ? "wai" ? Hva da ?

Må bare ta benzo da, jeg holder ikke ut. Vi kan vel ikke dø av det? Seriøst? Jeg vil ikke dø enda, det skal ikke du heller. Hang in there ;-)

Skrevet

Må bare ta benzo da, jeg holder ikke ut. Vi kan vel ikke dø av det? Seriøst? Jeg vil ikke dø enda, det skal ikke du heller. Hang in there ;-)

Kuul du! Har tenkt på selge leiligheten min som er verdt ca 900 000.- å kjøpe meg en stor vinterisolert campingvong å ha den ved sjøen. Det gir meg ro. Fiske å sånn...Alltid likt sjøen.

Hva mener du ?

Skrevet

Kuul du! Har tenkt på selge leiligheten min som er verdt ca 900 000.- å kjøpe meg en stor vinterisolert campingvong å ha den ved sjøen. Det gir meg ro. Fiske å sånn...Alltid likt sjøen.

Hva mener du ?

Det hørtes jo kjempekoselig ut, leve ut drømmen din :-)

Sjøen er fantastisk.

Skrevet

Hva mener du ?

Når en har hatt alt- nytt hus, familie osv - alt vekk. Jeg vil vekk!

Sjøen er mitt sted... alltid vært der.

Ja, jeg er syk "wai" kanskje..

Skrevet

Det hørtes jo kjempekoselig ut, leve ut drømmen din :-)

Sjøen er fantastisk.

Synes du det ? Det er ro.

Skrevet

Nei, jeg er ikke sprø. Bare vil vekk...

Skrevet

Fint å sitte å se på bølgene, det gir sjelero ;-)

Skrevet

Når en har hatt alt- nytt hus, familie osv - alt vekk. Jeg vil vekk!

Sjøen er mitt sted... alltid vært der.

Ja, jeg er syk "wai" kanskje..

Du er vel ikke syk fordet kjære deg :)

Skrevet

Fint å sitte å se på bølgene, det gir sjelero ;-)

Har allerede sett på de største. Blir som et hus...med utsikt over havet. Kan det bli bedere? Blir du med? :-) He he..

Skrevet

Har allerede sett på de største. Blir som et hus...med utsikt over havet. Kan det bli bedere? Blir du med? :-) He he..

Regn med meg ;-)

Høres herlig ut.

Skrevet

Regn med meg ;-)

Høres herlig ut.

Mener du det eller bare kødd?

Skrevet

Du skjønner - jeg gidder ikke å bo her lenger...

Skrevet

Kødder litt, spørs om jeg hadde tørt å møte deg. Men hadde vært fint med en god venn, som deg. Tror du er hyggelig :)

Skrevet

Regn med meg ;-)

Høres herlig ut.

Tror ikke du mener det.. Men men...

Skrevet

Kødder litt, spørs om jeg hadde tørt å møte deg. Men hadde vært fint med en god venn, som deg. Tror du er hyggelig :)

Det tror jeg om deg også...har du Skype?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...