Gå til innhold

nhd dose ibux

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bihulebetennelse i nedre bihuler og dermed sterk "tannpine". Jeg har kun ibux i hus og lurer på hvor mange mg jeg kan ta om gangen. 400mg hjelper minimalt. Jeg har muligens bare 400mg kapsler.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Fra Felleskatalogen (analgetisk = smertestillende):

Dosering:

Voksne og barn >40 kg: Bør tilpasses sykdomstilstand og individuell respons. Analgetisk effekt: 600-1200 mg pr. døgn fordelt på 2-4 doser.

Gjest Sitron kan hjelpe
Skrevet

Bare et lite tips. Drikk vann med sitron i. Det hjalp meg. Hadde en kraftig forkjølelse og bihulebetennelse, men etter å ha drukket rundt 1 L varmt vann og saften av et par sitroner et par dager, ble jeg frisk. Kanskje tilfeldig, men en jeg kjenner gjorde det samme, og dagen etterpå var forkjølelsen nesten borte.

Skrevet

Bare et lite tips. Drikk vann med sitron i. Det hjalp meg. Hadde en kraftig forkjølelse og bihulebetennelse, men etter å ha drukket rundt 1 L varmt vann og saften av et par sitroner et par dager, ble jeg frisk. Kanskje tilfeldig, men en jeg kjenner gjorde det samme, og dagen etterpå var forkjølelsen nesten borte.

Takk for tips :) Alle råd mot bihulebetennelse tas i mot med stor takk

Gjest Sitron kan hjelpe
Skrevet

Takk for tips :) Alle råd mot bihulebetennelse tas i mot med stor takk

Bare hyggelig :-)

Skrevet

Vel - sitron innholder masse C-vit. Kanskje det hjelper...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...