Gjest sent Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har bihulebetennelse i nedre bihuler og dermed sterk "tannpine". Jeg har kun ibux i hus og lurer på hvor mange mg jeg kan ta om gangen. 400mg hjelper minimalt. Jeg har muligens bare 400mg kapsler. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 8. februar 2013 Skrevet 8. februar 2013 Fra Felleskatalogen (analgetisk = smertestillende): Dosering: Voksne og barn >40 kg: Bør tilpasses sykdomstilstand og individuell respons. Analgetisk effekt: 600-1200 mg pr. døgn fordelt på 2-4 doser. 0 Siter
Gjest Sitron kan hjelpe Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Bare et lite tips. Drikk vann med sitron i. Det hjalp meg. Hadde en kraftig forkjølelse og bihulebetennelse, men etter å ha drukket rundt 1 L varmt vann og saften av et par sitroner et par dager, ble jeg frisk. Kanskje tilfeldig, men en jeg kjenner gjorde det samme, og dagen etterpå var forkjølelsen nesten borte. 0 Siter
Gjest sent Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Bare et lite tips. Drikk vann med sitron i. Det hjalp meg. Hadde en kraftig forkjølelse og bihulebetennelse, men etter å ha drukket rundt 1 L varmt vann og saften av et par sitroner et par dager, ble jeg frisk. Kanskje tilfeldig, men en jeg kjenner gjorde det samme, og dagen etterpå var forkjølelsen nesten borte. Takk for tips Alle råd mot bihulebetennelse tas i mot med stor takk 0 Siter
Gjest Sitron kan hjelpe Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Takk for tips Alle råd mot bihulebetennelse tas i mot med stor takk Bare hyggelig :-) 0 Siter
Olav Femte Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Bare et lite tips. Drikk vann med sitron i. Det hjalp meg. Hadde en kraftig forkjølelse og bihulebetennelse, men etter å ha drukket rundt 1 L varmt vann og saften av et par sitroner et par dager, ble jeg frisk. Kanskje tilfeldig, men en jeg kjenner gjorde det samme, og dagen etterpå var forkjølelsen nesten borte. Vel - sitron innholder masse C-vit. Kanskje det hjelper... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.