Gå til innhold

Må ha sex, må ha sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

21

• Sør

2

• Madelenemie

1

• skipohoi

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest kattamons

Hadde en hund i oppveksten som parret seg med et teppe, stakkars! Denne hadde vært perfekt for han :-)

Åh katta mi parret seg med et teppe også! Først trodde jeg d var noe sånn fra da han var kattunge, at han savnet å die mora, men så så jeg liksom måten han stod med skrevet da, det var sånn kosejukking rett og slett... malte mens han dreiv på :D

Åh katta mi parret seg med et teppe også! Først trodde jeg d var noe sånn fra da han var kattunge, at han savnet å die mora, men så så jeg liksom måten han stod med skrevet da, det var sånn kosejukking rett og slett... malte mens han dreiv på :D

Merkelige greier :-)

Annonse

Annonse

Sitter her klar med bildet, men vet sannelig ikke mailadressen din!!! *desperat* :P

For å holde deg litt på pinebenken, så får du lete den opp her eller be om å få den av noen andre som har den, jeg har god tid, .......den som venter på noe godt, osv....hehe

For å holde deg litt på pinebenken, så får du lete den opp her eller be om å få den av noen andre som har den, jeg har god tid, .......den som venter på noe godt, osv....hehe

Skeptisk... Mora mi har advart meg mot sånne som deg - nemlig! :P (hun har lest om det i "Min historie" i Hjemmet!)

''Jeg mener oppriktig at det er bedre at menn skaffer seg en skikkelig dukke, enn at de går til prostituerte eller forgriper seg på noen.

Sexhjelpemidler burde være like godtatt for menn som for kvinner. Ingen ler av en kvinne som skaffer seg en god vibrator. En god sexdukke burde være like ok. – Hulderen''

Det er selvsagt bedre at de bruker en dukke enn et menneske. Enig.

Samtidig er det STOR forskjell mellom en dukke (som er laget for å se ut som en "erstatningskvinne" (et kvinneobjekt)) og en dildo/vibrator/sexleketøy - som er et "verktøy", og ikke formet som en fullskala mann.

Det er jo "dukke"-biten folk flest reagerer på, vil jeg tro.

Med vennlig hilsen

''Samtidig er det STOR forskjell mellom en dukke (som er laget for å se ut som en "erstatningskvinne" (et kvinneobjekt)) og en dildo/vibrator/sexleketøy - som er et "verktøy", og ikke formet som en fullskala mann.''

Takk, glad for at du sier det som er mann Sør.

Men jeg er jo rene engelen, så det skjønner jeg ikke.

Det er akkurat det mora mi sier! "de utgir seg for å være en annen enn de sier, og så har de deg i garnet... og psyker deg ut slik at du tilslutt tror det er du som er dum! Det er helt forferdelig togli... Vær forsiktig og følg magefølelsen!"..og noe i den dur.... Husker ikke helt nøyaktig siden det meste går inn det ene øret (eh.. øyet) og ut det andre!

Det er akkurat det mora mi sier! "de utgir seg for å være en annen enn de sier, og så har de deg i garnet... og psyker deg ut slik at du tilslutt tror det er du som er dum! Det er helt forferdelig togli... Vær forsiktig og følg magefølelsen!"..og noe i den dur.... Husker ikke helt nøyaktig siden det meste går inn det ene øret (eh.. øyet) og ut det andre!

Hehe, bra togli......forøvrig ikke HØR på din mor:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...