Gå til innhold

Må ha sex, må ha sex

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

21

• Sør

2

• Madelenemie

1

• skipohoi

1

Mest aktive i denne tråden

Hahaha, du gir deg ikke! :P (men nå tror jeg at jeg må kutte ut å svare mer, før antishavepolitiet kommer og arresterer meg :P)

Hehe, du sier noe. I mellom slagene her så sitter jeg og ser på mc-turer i USA og planlegger en ny tur igjen om ett par år:-) Tenkte du kunne bli med, men du er så shavet at du kom bare til å skli av setet:-)

Annonse

Gjest lykke til...

Så et program på tv der en mann gjorde et eksperiment. Han hadde prøvd den vanlige sjekkerunden utallige ganger, uten hell. Det var en like frustrert mann som gikk tomhendt hjem hver helg. Så prøvde han (kanskje desperat?) å bare spørre. Resultat: 1 av 10 sa ja!

Men så lenge man er høflig, hyggelig og sjarmerende, så tror jeg man har større sjans for å få napp ved å faktisk spørre, enn å prøve å legge an på og få napp...

Dette er faktisk min erfaring også. Menn som prøver litt for hardt og elger seg innpå, får sjelden napp hos meg.

Why not?

Gjest Hulderen

Så et program på tv der en mann gjorde et eksperiment. Han hadde prøvd den vanlige sjekkerunden utallige ganger, uten hell. Det var en like frustrert mann som gikk tomhendt hjem hver helg. Så prøvde han (kanskje desperat?) å bare spørre. Resultat: 1 av 10 sa ja!

Men så lenge man er høflig, hyggelig og sjarmerende, så tror jeg man har større sjans for å få napp ved å faktisk spørre, enn å prøve å legge an på og få napp...

Dette er faktisk min erfaring også. Menn som prøver litt for hardt og elger seg innpå, får sjelden napp hos meg.

Why not?

Jeg tror du har rett. Jeg har også opplevd at menn har spurt meg rett ut om jeg vil bli med og ha sex. Jeg takker nei, siden jeg er gift. Men jeg blir ikke fornærmet så lenge de er høflige og sjarmerende. Og ikke minst ikke synlig beruset! Da slår jeg gjerne av en hyggelig prat før de går videre og spør neste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...