EnolaGay Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Og det er en liten bragd fordi jeg sliter med å konsentrere meg. Dessuten blir jeg så "borte" når jeg leser at familien her synes jeg er kjip.. hehe ungene vil jo gjerne ha oppmerksomhet stadig. ;0) Men det jeg skulle si, til dere bokelskere da først og fremst. Har noen lest "Aprilheksen"? Svensk forfatter. Det var en reise i eget liv som barn og ungdom. Jeg fikk enda en a-ha opplevelse.. hvor mange som har slike erfaringer. Og hvor mange som ikke har den aller fjerneste anelse om hvordan det er å ha sånne erfaringer. Selv om de vet, teoretisk, så agerer de så feil i sine forsøk på å hjelpe. Og ofte blir skaden større av det.. Det var meg, min mor, tanter, lærere.. Alle sammen er i boka. *grøsser* God bok. Anbefales. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/388544-jeg-leste-en-bok/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.