Gjest Student på siste året Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Jeg må på jobbjakt i sommer, fra aug/sept har jeg ikke jobb. I tillegg til å søke, finnes det noen steder jeg kan sette inn en slik "stilling søkes"? Jeg tenkte på Finn og slike større steder. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Du kan vel legge inn søknad via NAV (det blir liggende der som en åpen søknad som potensielle arbeidsgivere kan se på), i tillegg på Finn.no. Var jeg deg ville jeg også sende åpent søknadsbrev m.CV til diverse firmaer du kunne tenke deg å jobbe hos. Lykke til! med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Student på siste året Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Du kan vel legge inn søknad via NAV (det blir liggende der som en åpen søknad som potensielle arbeidsgivere kan se på), i tillegg på Finn.no. Var jeg deg ville jeg også sende åpent søknadsbrev m.CV til diverse firmaer du kunne tenke deg å jobbe hos. Lykke til! med vennlig hilsen Tusen takk for gode tips. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 9. februar 2013 Skrevet 9. februar 2013 Vet ikke hvilket felt du jobber innen, men kanskje http://linkedin.com kan være noe? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.