Gå til innhold

HASTER Ta med ladere gjennom fly-kontrollen?

Anbefalte innlegg

Gjest regler og sånn

Jeg skal (etter råd herfra) ta med alt data-utstyret vårt i håndbagasjen istedenfor i kofferten (pc, nettbrett osv).Skal til utlandet med fly. Nå har jeg også stappet alle laderne nederst i håndbagasjen. Men: vil de kunne stanse meg og si at jeg ikke får ha det med? Med litt fantasi ville de vel sikkert kunne vært brukt til våpen på en eller annen måte (stikke noen med støpsel osv). Jeg vil bare være sikker på at jeg ikke blir stanset altså.

Jeg kunne jo puttet alle laderne i kofferten. Men skulle kofferten bli borte da, så står vi jo ganske hjelpeløse....

Fortsetter under...

''Men skulle kofferten bli borte da, så står vi jo ganske hjelpeløse....''

En litt tullete tanke da-om kofferten forsvinner blir dere vel ikke mest hjelpeløse pga ladere skulle jeg tro. Slikt får en jo kjøpt overalt. Regner med kofferten inneholder klær å andre viktigere ting som dere får bruk for på reisemålet.

''Men skulle kofferten bli borte da, så står vi jo ganske hjelpeløse....''

En litt tullete tanke da-om kofferten forsvinner blir dere vel ikke mest hjelpeløse pga ladere skulle jeg tro. Slikt får en jo kjøpt overalt. Regner med kofferten inneholder klær å andre viktigere ting som dere får bruk for på reisemålet.

''

En litt tullete tanke da-om kofferten forsvinner blir dere vel ikke mest hjelpeløse pga ladere skulle jeg tro. Slikt får en jo kjøpt overalt. Regner med kofferten inneholder klær å andre viktigere ting som dere får bruk for på reisemålet. – Tullemusa''

Det er vanligvis langt lettere å kjøpe klær enn riktig lader.

;-)

Med vennlig hilsen

Gjest trådstarter

Var nettopp i Thailand. Hadde med meg lader begge veier, ingen problemer. Går nok helt greit. Legg det synlig i egen boks i sikkerhetskontrollen. :)

Jeg har med en hel haug med ladere, og flere maskiner (bærbare). Skal jeg legge alt sammen i en boks (ved flykontrollen) eller en greie i hver boks?

Annonse

Jeg har med en hel haug med ladere, og flere maskiner (bærbare). Skal jeg legge alt sammen i en boks (ved flykontrollen) eller en greie i hver boks?

Du kan legge dem i samme boks hvis du tar dem ut, men ladere kan normalt bare ligge igjen i kofferten eller vesken.

Det er kun PCer som skal kjøres separat gjennom.

Med vennlig hilsen

Gjest trådstarter

Du kan legge dem i samme boks hvis du tar dem ut, men ladere kan normalt bare ligge igjen i kofferten eller vesken.

Det er kun PCer som skal kjøres separat gjennom.

Med vennlig hilsen

Hva med dvd-spiller og Nintendo, skal de også tas ut og legges i egen boks i flykontrollen? Jeg har alt dette i samme bag, sammen med laderne.

Hva med dvd-spiller og Nintendo, skal de også tas ut og legges i egen boks i flykontrollen? Jeg har alt dette i samme bag, sammen med laderne.

Du kan ta dem utenom hvis de er store.

Det er jo ikke noe verre enn at hvis de ønsker det, så ber de deg om å ta det ut av baggen, og så sender de det gjennom en gang til.

Ta det helt med ro - det går veldig fint! :-)

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...